نحوه و زمان ثبت نام بازنشستگان برای انتخاب بازنشسته برگزیده ملی و استانی سال ۱۴۰۲ | آخرین خبر از بازنشستگان

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره نحوه و زمان ثبت نام بازنشستگان برای انتخاب بازنشسته برگزیده ملی و استانی سال ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

نحوه و زمان ثبت نام بازنشستگان برای انتخاب بازنشسته برگزیده ملی و استانی سال ۱۴۰۲ | آخرین خبر از بازنشستگان

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره نحوه و زمان ثبت نام بازنشستگان برای انتخاب بازنشسته برگزیده ملی و استانی سال ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

جدیدترین و آخرین خبر برای بازنشستگان

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با توجه به در پیش بودن ۲۵ذی الحجه و برگزاری آیین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، علاقه مندان می‌توانند برای "انتخاب بازنشسته برگزیده ملی و استانی سال ۱۴۰۲" به صورت اینترنتی در درگاه خدمات الکترونیک صندوق ثبت نام کنند.

نحوه ثبت نام بازنشستگان برای انتخاب بازنشسته برگزیده + زمان

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «مسعود خواست خدایی» تصریح کرد: بازنشستگان علاقه‌مند می‌توانند با توجه به اینکه سامانه اینترنتی بانک اطلاعات نخبگان در طول سال فعال است، از هم اکنون و تا پایان خردادماه برای ثبت نام و تکمیل اطلاعات و ارسال مستندات مورد نیاز به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه کنند.

به گفته خواست خدایی، فرهیختگان عضو صندوق بازنشستگی کشوری برای انجام ثبت نام اینترنتی به نشانی sabasrm.ir ، «سامانه بانک اطلاعات نخبگان» مراجعه کنند.

خواست خدایی با اشاره به محورهای انتخاب بازنشستگان نمونه ملی و استانی، گفت: بازنشستگان نمونه بر اساس شش محور «ایثار و فداکاری»، «علوم، آموزش و پژوهش»، «فرهنگ و هنر»، «کارآفرینی و ایجاد اشتغال»، «فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه» و «فعالیت‌های ورزشی و تندرستی» و در هر محور یک نفر بعنوان برگزیده ملی و استانی انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: مهلت ثبت نام متقاضیان و تکمیل اطلاعات در «بانک اطلاعات نخبگان» جهت شرکت در انتخاب بازنشسته نمونه سال ۱۴۰۲ حداکثر تا ۳۱ خردادماه سال جاری خواهد بود.

گفتنی است، هجدهمین دوره بزرگداشت «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» با هدف ارج نهادن به سالها تلاش صادقانه و تجارب ارزشمند بازنشستگان و فرهیختگان صندوق بازنشستگی کشوری، ایجاد حس خودباوری، نشاط و امید اجتماعی در جامعه، از سوی این صندوق روز ۲۲ تیرماه سال جاری همزمان در تهران و سایر استان های کشور برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان