صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

حسین ملازاده دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی کیست؟

توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های حسین ملازاده دبیر ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی در صفحه اقتصاد منتشر شد!

حسین ملازاده دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی کیست؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های حسین ملازاده دبیر ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سورنا ستاری ، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در حکمی حسین ملازاده را به سمت دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب کرد (به پیشنهاد حمید ذوالفقاری، رئیس مرکز توسعه فناوری‌ های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری).

در متن حکم معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری خطاب به حسین ملازاده اینچنین آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد رئیس مرکز توسعه فناوری‌ های راهبردی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان دبیر ستاد فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی منصوب می‌ کنم. انتظار می‌ رود با توکل به خدای متعال و در چارچوب نظامنامه جامع ارزیابی متوازن ماموریت‌ های ستادهای توسعه فناوری و جلب همکاری اعضای حقیقی و حقوقی ستاد، ضمن اتخاذ رویکرد ملی و فرا دستگاهی و توجه به مزیت‌ ها و مقتضیات بومی و بهره مندی از دستاوردهای مفید ملی و بین المللی نسبت به هم افزایی فعالیت‌ های مرتبط با توسعه و بهبود محیط کسب و کار، توسعه زیست بوم استارت آپی و جلب مشارکت بخش خصوصی و دولتی در حوزه اقتصاد دیجیتال و تعامل با دستگاه‌ های ذی ربط این حوزه با هماهنگی مستقیم مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی اقدام کنید.

همچنین توجه جدی به فناوری‌ های آینده و تحول آفرین در بخش دیجیتال و هوشمند سازی و حمایت از نوآوران و کارآفرینان دانش بنیان یکی از اولویت‌های ستاد در این دوره خواهد بود. امیدوارم با تغییر رویکرد این ستاد و با استفاده از ابزارهای نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات در این عرصه گام‌های جدی برداشته شود.

درباره حسین ملازاده بد نیست بدانید وی عضو هیات مدیره شرکت کسب و کارهای نوپای حرکت اول، عضو هیات مدیره cvc طراز اول، رئیس سابق مرکز توسعه فناوری های نوظهور دیجیتال ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی، رئیس سابق گروه توسعه فناوری های راهبردی ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی، مشارکت در تدوین نخستین برنامه ملی هوش مصنوعی و همچنین عضو موسس و قائم مقام باشگاه نوآوری و فناوری شریف بوده است.

در انتها لازم به بیان است ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به منظور تدوین سیاست ها و تعیین اولیت های توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی و با توجه به اسناد مصوب این حوزه و خصوصا سند چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران، ایجاد هماهنگی بین دستگاهی و همکاری در جهت تسریع در انجام طرح های کلان و فناورانه حوزه اقتصاد و هوشمندسازی کشور و توسعه کسب و کارهای این حوزه در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تشکیل شده است .

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان