پیش بینی وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا جمعه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۲

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا جمعه 12 خرداد ماه 1402 پرداخته شده است. 

پیش بینی وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا جمعه 12 خرداد ماه 1402

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا جمعه 12 خرداد ماه 1402 پرداخته شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای پراکنده با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان برای روزهای پنجشنبه و جمعه غرب و شمال غرب خراسان رضوی را فرا می گیرد.

آذر رضایی پور افزود: در حال حاضر آسمان در بیشتر نقاط استان خراسان رضوی صاف است، اما انتظار می رود از ظهر امروز با ورود سامانه ناپایدار جوی شاهد افزایش ابرناکی و بارش پراکنده باران در غرب و شمال غرب استان باشیم و طی فردا، جمعه نیز بر میزان این بارشها افزوده خواهد شد.

وی گفت: وزش باد در نواحی باد خیز نیز به صورت گاهی شدید و همراه با گرد و غبار پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان داشت: دمای مشهد امروز در خنک ترین ساعات به ۲۰ درجه سلسیوس و در گرمترین ساعات به ۳۵ درجه خواهد رسید.

رضایی پور اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، قوچان با ۱۳ درجه خنک ترین و سرخس با ۳۹ درجه گرمترین دما در استان خراسان رضوی را داشته است، طی این مدت بیشترین شدت وزش باد در تربت حیدریه با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان