همه چیز درباره وام خرید خودرو موسسه ملل + سقف وام و میزان اقساط

توضیحاتی درباره سقف وام خرید خودرو موسسه اعتباری ملل در قالب طرح آفاق یک و همچنین میزان اقساط آن در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره وام خرید خودرو موسسه ملل + سقف وام و میزان اقساط
صفحه اقتصاد -

در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور که اغلب افراد با مشکلات مالی مواجه می باشند، استفاده از وام خرید خودرو می تواند کمک کننده و چاره ساز باشد… میزان وام خودرویی که در شبکه بانکی جمهوری اسلامی ایران پرداخت می‌ شود، مبلغی بین ۱۵ میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان است که سود سالانه ۱۸ تا ۲۴ درصدی را به خود اختصاص می دهد!

در این بین، موسسه اعتباری ملل به منظور تسهیل در فرآیند خرید خودرو و با هدف افزایش توان خرید خودرو و همچنین حمایت از تولید خودروی ایرانی به پرداخت تسهیلات خرید خودروی ایرانی اقدام می نماید! توجه داشته باشید تسهیلات خرید خودروی ایرانی در قالب طرح آفاق یک به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری با سند خودرو یکی از آسان ترین وام هایی است که می توانید برای خرید خودروی مورد علاقه تان اقدام کنید. برای وام خودرو می توانید با سند خودرو اقدام به دریافت وام کنید. 

البته لازم به بیان است موسسه اعتباری ملل اعلام کرده است که مشتریان برای اطلاع و بهره‌ مندی از این تسهیلات بانکی بایستی به شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر ایران مراجعه کنند؛ حتی در وبسایت رسمی این موسسه اعتباری نیز هیچ اطلاعاتی در خصوص وام خرید خودرو شامل مبلغ وام، سود وام و همچنین بازپرداخت ماهانه وام درج نشده است!

اما با بررسی های بیشتر باخبر شدیم سقف وام خرید خودرو موسسه اعتباری ملل با سود 18 درصد در قالب طرح آفاق یک، 100 میلیون تومان است؛ همچنین کف مبلغ وام نیز 50 میلیون تومان است! توجه داشته باشید برای دریافت این وام بانکی بایستی بین ۱۰ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان در موسسه اعتباری ملل سپرده‌ گذاری نمایید (حداقل مبلغ سپرده‌ گذاری، ۱۰ میلیون تومان و حداکثر مبلغ سپرده‌ گذاری نیز ۲۰ میلیون تومان است)؛ مدت زمان مسدودی سپرده تا زمان تسویه کامل تسهیلات است. البته حساب سپرده لازم نیز حساب سپرده کوتاه مدت عادی است. در این طرح تسهیلاتی، وام‌ گیرنده می‌ تواند تا ۵ برابر مبلغ سپرده خود تسهیلات بانکی دریافت نماید.

شاید این سوال پیش آید که حداکثر زمان بازپرداخت وام خرید خودرو موسسه ملل چه مدت است؟ در پاسخ بایستی گفت حداکثر زمان بازپرداخت این وام، 60 ماه و با مبلغ اقساط 2539343 تومان می باشد.

سقف مبلغ وام 100 میلیون تومان
کف مبلغ وام 50 میلیون تومان
سود وام 18 درصد
سود سپرده 1 درصد
حداکثر زمان بازپرداخت وام 60 ماه
قسط وام 2539343 تومان
کل سود وام 52360565 تومان
مجموع رقم وام و سود 145860000 تومان

در انتها لازم به بیان است هزینه‌ های جانبی دریافت وام خرید خودرو موسسه ملل، ۵۵ هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان