یارانه خودرو چیست؟ شرایط و زمان ثبت نام یارانه خودرو

توضیحاتی درباره یارانه خودرو و همچنین شرایط و زمان ثبت نام یارانه خودرو در سال 1400 شمسی در صفحه اقتصاد منتشر شد!

یارانه خودرو چیست؟ شرایط و زمان ثبت نام یارانه خودرو

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره یارانه خودرو و همچنین شرایط و زمان ثبت نام یارانه خودرو در سال 1400 شمسی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. 14 مرداد ماه سال 1400 شمسی، خودروسازی ایران خودرو طرح فروش فوق العاده ای را آغاز کرد؛ این طرح فروش فوق العاده شامل خودرو پژو پارس بنزینی و Tu5 می باشد.

اما نکته ی جالب توجه این است که خوردوی پژو پارس تو فایو (Tu5) با ۱۴۵ میلیون تومان اختلاف نسبت به قیمت آن در بازار به فروش می رسد (فیمت این خودرو در بازار معادل ۲۹۰ میلیون تومان می باشد)! همچنین خودرو پژو پارس بنزینی ارائه شده در لیست فروش فوق‌ العاده ایران خودرو با قیمت ۱۴۰ میلیون تومان، در بازار به قیمت ۲۵۵ میلیون تومان به فروش می رسد!

البته در این بین بایستی به این نکته توجه داشت که خودروسازان بایستی بتوانند خودروها را سر موعد تحویل دهند، زیرا در غیر این صورت…

شاید این سوال پیش آید که شرایط و وبسایت ثبت نام یارانه خودرو به چه صورت است؟

در پاسخ بایستی گفت افراد برای ثبت نام نهایی در مراسم قرعه کشی که یکشنبه ۱۷ مرداد ماه سال 1400 شمسی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار می‌ شود، مشخص خواهند شد. همچنین متقاضیان می‌ توانند در زمان مقرر با مراجعه به وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir ، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

لازم به بیان است چندی پیش ایران‌ خودرو پیش‌ فروش پنج خودرو را با تحویل یک ساله آغاز کرد که ارزان‌ ترین آن خودروی رانا بود! مبلغ پیش‌ پرداخت مورد نیاز برای آن ۹۰ میلیون تومان بود و خریدار یک سال فرصت داشت تا مبلغ نهایی را به حساب ایران‌ خودرو (البته آنطور که خودروساز تعیین می‌ کند) واریز کند (مبلغ نهایی هنوز مشخص نبود).

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان