صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره مشخصات فنی و امکانات خودروی بایک ایکس ۲۵ + قیمت خودروی بایک x۲۵

توضیحاتی درباره مشخصات فنی و امکانات خودروی بایک ایکس 25 و همچنین قیمت خودروی بایک x25 در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره مشخصات فنی و امکانات خودروی بایک ایکس 25 + قیمت خودروی بایک x25

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره مشخصات فنی و امکانات و قیمت خودروی بایک ایکس 25 خواهیم داشت! با ما همراه باشید. هلدینگ خودروسازی دولتی چینی بایک ( BAIC Group ) به عنوان پنجمین تولیدکننده ی بزرگ خودرو در چین که در زمینه مونتاژ محصولات شرکت‌ های خودروسازی هیوندای موتور و مرسدس بنز فعالیت دارد، به تازگی کراس اووری جدید با سایز کوچک به نام خودروی بایک x25 را در ایران رونمایی کرده است!

این خودرو که توسط یک شرکت خصوصی در ایران مونتاژ می‌ شود، در دی ماه سال 1400 شمسی قیمت گذاری شده است. خودروی بایک x25 با مدل 1400 و تحویل 30 روزه، 580 میلیون تومان قیمت دارد!

اما در ادامه به بررسی مشخصات فنی خودروی بایک x25 می پردازیم. بایک ایکس 25 مجهز به موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری است که 114 اسب بخار قدرت و 148 نیوتن متر گشتاور تولید می کند؛ این نیرو توسط گیربکس 4 سرعته اتومات به چرخ های جلو منتقل می شود و مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر 100 کیلومتر 6.8 لیتر نیز ثبت شده است.

در انتها بد نیست بدانید این شرکت خودروسازی از نظر شمار خودروهای تولید شده در سال ۲۰۱۳ میلادی، به‌ عنوان بیستمین خودروساز بزرگ جهان شناخته شد!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان