صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره خودروی LX۵۷۰ مدل ۲۰۲۲ + مزایا و معایب

در این مطلب از صفحه اقتصاد به توضیحاتی درباره خودروی LX۵۷۰ مدل ۲۰۲۲ و مزایا و معایب این خودرو پرداخته ایم.

همه چیز درباره خودروی LX570 مدل 2022 + مزایا و معایب

در این مطلب از صفحه اقتصاد به توضیحاتی درباره خودروی LX۵۷۰ مدل ۲۰۲۲ و مزایا و معایب این خودرو پرداخته ایم.
چند وقتی است که شرکت لکسوس از نسل جدید شاسی بلند لوکس LX رونمایی کرد. این نسل از LX بر مبانی پلتفرمی مشترک با تویوتا لندکروز توسعه یافته و دارای تجهیزات بیشتر و کابینی با کیفیت بالاتر است. از نظر طراحی این نسل تغییرات کمی را تجربه کرده است.
شرکت لکسوس از نسل جدید شاسی بلند لوکس LX رونمایی کرد. این نسل از LX بر مبانی پلتفرمی مشترک با تویوتا لندکروز توسعه یافته و دارای تجهیزات بیشتر و کابینی با کیفیت بالاتر است.

از نظر طراحی این نسل تغییرات کمی را تجربه کرده و ریشه در نسل قبلی دارد. جلو پنجره بسیار حجیم که کل نمای روبرو را فراگرفته، اصلی‌ترین ویژگی LX ۲۰۲۲ است.

این خودرو از یک موتور ۳.۴ لیتری توربو شارژ استفاده می‌کند که ۴۰۹ اسب بخار قدرت دارد.

مشخصات فنی لکسوس LX570

نام خودرو لکسوس LX570
کشور سازنده
ژاپن
سال (طراحی) 2013

مشخصات فنی

موتور 8 سیلندر 32 سوپاپه
حجم موتور 5700 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت 383 اسب بخار در 5700 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 546 نیوتن متر در 3600 دور در دقیقه
جعبه دنده 6 دنده خودکار تیپ ترونیک
شتاب 0 تا 100 7.5 ثانیه
حداکثر سرعت 220 کیلومتر در ساعت
وزن 2680 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4991 طول - 1971 عرض - 1864 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2850 میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر 19.6 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر 13.1 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی 16.8 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 93 لیتر
استاندارد آلایندگی یورو 5
میزان تولید CO2 - گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

امکانات لکسوس LX570

ترمز و پایداری ABS - EBD - BA - VSC - A-TRAC - PCS
کیسه هوا مجموعا 10 کیسه هوا
سیستم صوتی سیستم صوتی Mark Levinson به همراه 19 بلندگو - بلوتوث - سیستم Enform App Suite (که اجازه می دهد از طریق صفحه نویگیشن به بعضی سایت های معروف متصل شوید) - سیستم GPS به همراه تشخیص صدای راننده - دو پخش کننده DVD برای سرنشینان عقب به همراه کنترلر و هدفون بدون سیم
دیگر تجهیزات انتقال نیرو به 4 چرخ به وسیله دیفرانسیل TORSEN - گیربکس 6 سرعته خودکار ECT - سیستم کمکی در سربالایی HAC - سیستم کنترلی Crawl Control - آلایندگی بسیار پایین - سیستم Safety Connect برای تماس در هنگام اورژانس - تکنولوژی Smart Stop - پشت سری های فعال شونده - سنسور باران - روکش چرمی صندلی ها - یخچال کوچک در کنسول جلو - تزیین چوبی - صندلی های تاشو در ردیف دوم و سوم - ظرفیت 8 نفر - 4 سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو و عقب - رینگ های 20 اینچی - سیستم AFS برای چرخش چراغ ها در هنگام پیچ - چراغ LED در هنگام روز - سیستم Smart Access برای استفاده از خودرو بدون کلید - دوربین جلو، عقب و جانبی - سنسور پارک در جلو و عقب - دوربین عقب - رادار - کروز کنترل - دکمه استارت موتور - حافظه تنظیم صندلی - سانروف - آینه الکتروکرومیک - تنظیم صندلی راننده در 14 جهت - گرمکن صندلی های جلو - پاک کن چراغ های جلو - نشان دهنده باد لاستیک ها - جعبه کمک های اولیه - سیستم های AVS، X-AHC، VGRS

چند هفته پس از رونمایی نسل جدید LX، لکسوس لیست قیمت و تیپ‌های مختلف این شاسی‌بلند پرچمدار را منتشر کرد. بر این اساس لکسوس LX 2022 تنوع بیشتری پیدا کرده و در پنج تیپ به فروش می‌رسد.

مدل پایه از این شاسی بلند لوکس سال گذشته با پرداخت ۸۶ هزار و ۹۰۰ دلار (حدود ۲.۴ میلیارد تومان) قابل خرید بوده و گران‌ترین نسخه ۱۲۶ هزار دلار (حدود ۳.۴ میلیارد تومان)‌ قیمت داشت. به این ارقام ۱,۳۴۵ دلار بابت هزینه حمل و تحویل افزوده می‌شد.

مدل پایه از لکسوس LX 2022 حامل کد ۶۰۰ است. این مدل بطور استاندارد از سیستم انتقال قدرت به هر جا چرخ و سامانه Safety System + 2.5 بهره می‌برد. یک پله بالاتر تیپ LX 600 Premium قرار دارد. این تیپ ۹۵ هزار دلار قیمت گذاری شده و ردیف سوم صندلی، درب عقب اتوماتیک و سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر برخی از ویژگی‌های آن هستند.

چنانچه فردی کیفیت و آپشن‌های بیشتر را به اسپرت بودن ترجیح دهد، می‌تواند به سراغ LX Luxury برود. این تیپ ۱۰۳ هزار دلار قیمت دارد. از ویژگی‌های اصلی این تیپ باید به تزیینات چرمی بیشتر در داخل کابین، رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی و سیستم صوتی مارک لوینسون با ۲۵ اسپیکر اشاره کنیم. همچنین این تیپ به آفتابگیر عقب، گرمکن و سردکن صندلی‌های ردیف دوم و صندلی‌های ردیف سوم تا شونده به صورت برقی مجهز است.

اما نسخه پرچمدار لکسوس LX که Ultra Luxury نام داشته و قیمت آن ۱۲۶ هزار دلار تعیین شده بود. در این نسخه خبری از صندلی‌های ردیف سوم نیست، اما صندلی‌های ردیف دوم از نوع معروف به کاپیتانی هستند. این صندلی‌ها دارای ماساژور بوده و توسط یک کنسول میانی از هم جدا شده‌اند. بر روی این کنسول یک میز مخفی‌شونده تعبیه شده و سرنشینان عقب سیستم سرگرمی اختصاصی خود را دارند.

قابل توجه متقاضیان که قیمت LX 2022 در مدل های مختلف در سایت دیوار و بازار به فروش می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان