همه چیز درباره آسترا GSe + مزایا و مشخصات

خودرو آسترا GSe جدید اولین مدلی است که نام اسپورت جدید برند GSe را بر تن می کند مشخصات آسترا GSe

همه چیز درباره آسترا GSe + مزایا و مشخصات

صفحه اقتصاد - واکسهال آسترا GSe جدید اولین مدلی است که نام اسپورت جدید برند GSe را بر تن می کند و هر دو دریچه خانوادگی پنج در و نسخه Sports Tourer estate را می توان در این مشخصات انتخاب کرد.

هر دو مدل دارای قوای محرکه پلاگین هیبریدی قدرتمندتری نسبت به سری معمولی آسترا هستند، همراه با برخی تغییرات بصری و عملکردی.

GSe که مخفف "Grand Sport Electric" است، زیرمجموعه عملکرد جدید Vauxhall است که جایگزین خط تولید VXR از بین رفته خودروهای داغ شده است.

مشخصات آسترا GSe

نیروبخش مدل های آسترا GSe اساساً همان موتور 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی و باتری 12.4 کیلووات ساعتی و سیستم موتور الکتریکی است که در خودروهای هیبرید 180 به کار رفته است. با این حال، کل خروجی سیستم تا 222 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن متر افزایش یافته است. این برند هنوز هیچ آمار عملکردی را فاش نکرده است، اما با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک (تنها گزینه) Astra GSe باید شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت در محدوده 7.5 ثانیه و حداکثر سرعت حدود 145 مایل در ساعت در 5-5 کیلومتر در ساعت را ارائه دهد. و انتظار می رود که سرعت یک دهم ثانیه بیشتر از 0 تا 62 مایل در ساعت طول بکشد. مصرف سوخت بر اساس مشخصات بین 235.4 تا 256.8 مایل در ساعت است، در حالی که انتشار CO2 Astra GSe به 25 گرم در کیلومتر می رسد. واکسهال هنوز جزئیاتی در مورد برد فقط الکتریکی این خودرو منتشر نکرده است، اما انتظار می رود مسافتی بین 37 تا 40 مایلی داشته باشد. با توجه به اندازه باتری Astra Hybrid 180 معمولی، اگر GSe شارژر استاندارد 3.6 کیلوواتی خودرو را حفظ کند، شارژ آن سه ساعت و 30 دقیقه طول خواهد کشید. به احتمال زیاد یک شارژر 7 کیلوواتی به عنوان یک گزینه ارائه می شود که این مدت را به یک ساعت و 55 دقیقه کاهش می دهد.

مدل‌های GSe نیز به لطف تنظیم شاسی سفارشی، با ارتفاع سواری 10 میلی‌متری کمتر و فرمان مجدد کالیبره‌شده برای دقت، چابکی و پایداری بیشتر، باید احساس اسپرت‌تری داشته باشند. به گفته واکسهال، دمپرهای تعلیق همچنین دارای میرایی انتخابی فرکانس هستند تا ویژگی‌های مختلف کنترل چرخ و بدنه را فراهم کنند و همچنین راحتی را بهبود ببخشند. درمان GSe باعث می‌شود که نسل هشتم آسترا با تغییراتی در طراحی منحصربه‌فرد که شامل رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی و صندلی‌های اسپرت جدید آلکانترا می‌شود، دستخوش تغییراتی شود.

سپر جلو نیز با ظاهری تهاجمی تر و زاویه دار بازطراحی شده است، در حالی که نشان GSe ظاهر را کامل می کند. به دنبال آسترا، شاسی بلند گرندلند نیز تحت درمان GSe قرار گرفته است.

به گفته جیمز تیلور، سرپرست مدیرعامل واکسهال: «آسترا GSe و Astra Sports Tourer GSe کاملاً جدید خودروهای ایده‌آلی برای راه‌اندازی زیربرند جدید پویا هستند، استایلی اسپرت، عملکرد رانندگی پیشرفته و تمام مزایای یک خودروی الکتریکی را ارائه می‌کنند. پیشرانه همانطور که ما برای تبدیل شدن به یک برند تمام الکتریکی تا سال 2028 تلاش می کنیم، مدل های برتر GSe ما نشان خواهند داد که عملکرد الکتریکی و لذت رانندگی می توانند دست به دست هم بدهند.

قیمت Astra GSe هنوز مشخص نشده است، اما دریچه پنج در احتمالاً با قیمتی کمتر از 40000 پوند شروع می شود، با قیمت 1200 پوند اضافی وقتی که این خودروها در اواخر سال جاری به فروش می رسند، املاک Sports Tourer هزینه بیشتری دارد. تحویل در اوایل سال 2023 آغاز خواهد شد.

در هاچ بک Astra GSe، باتری دارای رتبه بندی WLTP برای برد الکتریکی 40 مایل است، که به این معنی است که فقط 8٪ مالیات خودروی شرکت را متحمل می شود. املاک کمی سنگین‌تر Astra Sports Tourer تنها یک مایل را رها می‌کند، اما این کافی است تا مانند اکثر رقبا به باند 12 درصدی حرکت کند.

Astra GSe بالاتر از Astra Hybrid 180 در محدوده قرار دارد و علاوه بر این از سیستم تعلیق پویاتر با ارتفاع سواری 10 میلی متر کمتر، دمپرهای انتخابی فرکانس Koni و سیستم کنترل پایداری راحت تر برخوردار است. تجهیزات استاندارد نیز بسیار سخاوتمندانه هستند، با نمایشگر هدآپ، چراغ های جلو LED ماتریس، شارژ بی سیم و مجموعه ای از ویژگی های کمک راننده. از نظر بصری، با رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی منحصر بفرد است، سپر جلویی نیز منحصر به فرد و سقف مشکی به عنوان GSe مشخص شده است. با وجود تمام نشان‌های اسپرت Astra GSe مانند یک خودروی راحت به نظر می‌رسد. صندلی‌های اسپرت به‌طور نرم و بسیار راحت هستند. زمانی که یک فرمان با یک لبه نازک دلپذیر در دست گرفته می شود، و همانطور که بی صدا با برق حرکت می کنید، سواری مانند یک هات هاچ نیست. حالت اسپرت مقداری وزن به فرمان اضافه می کند و اطمینان می دهد که موتور همیشه آماده پرش است، اما بر سیستم تعلیق تأثیر نمی گذارد. در نهایت کاملاً هماهنگ به نظر می رسد، بنابراین Astra GSe می تواند در یک جاده پر پیچ و خم کاملاً رضایت بخش باشد، اما هرگز هیجان انگیز نیست.

همه اینها ممکن است ناامیدکننده به نظر برسد، و اگر به دنبال یک جانشین VXR مسئولیت‌پذیرتر از نظر زیست‌محیطی بودید، چنین خواهد بود. پیشرانه هیبریدی دقیقاً مانند هر محصول دیگر 225 هیبرید Stellantis است: بسیار آرام و نرم است، اما به هیچ وجه پویا نیست زیرا حالت دستی برای گیربکس وجود ندارد. بی میل. وقتی که پدال گاز وصل شود تا زمانی که مقدار مناسبی شارژ در باتری وجود دارد، جابه‌جا می‌شود. در مجموع، Astra GSe یک پلاگین هیبریدی روزمره به خوبی گرد است. صورت‌حساب آشکار آن به عنوان یک مدل پرفورمنس مشکوک است، به خصوص که یک پژو 308 یا DS 4 با پیشرانه مشابه کندتر نخواهد بود، اما به هیچ وجه به خودرو آسیب نمی‌رساند.

جدیدترین آسترا یک خودروی خوش‌نظر است، مخصوصاً روی چرخ‌های بزرگ، و فضای داخلی و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی از بسیاری جهات با رقبا برابری می‌کند، اما با کمی کاربرپسندی بیشتر. به عنوان یک محصول، هرگز چنین نبوده است. جذاب‌تر است، و اگر دنبال یک هیبریدی پلاگین هستید، این موضوع برای GSe نیز صدق می‌کند، GSe تنها 150 پوند گران‌تر از 180 Hybrid Ultimate است که با تجهیزات مشابه اما کندتر است، که دومی را کمی زائد می‌کند. GSe با قیمت 40550 پوند هنوز ارزان نیست، اما ارزش آن از فولکس واگن گلف GTE، پژو 308 یا هیبریدی کوپرا لئون بهتر است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان