صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

معرفی خودروهای جدید که بزودی رونمایی می شود | جزئیات جدیدترین خودروهای لوکس 

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره معرفی خودروهای جدید که بزودی رونمایی می شود و جزئیات جدیدترین خودروهای لوکس پرداخته شده است.

معرفی خودروهای جدید که بزودی رونمایی می شود | جزئیات جدیدترین خودروهای لوکس 

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره معرفی خودروهای جدید که بزودی رونمایی می شود و جزئیات جدیدترین خودروهای لوکس پرداخته شده است. با ما همراه باشید.

اولین حضور جهانی هوندا Elevete

هوندا Elevete اولین مدلی خواهد بود که در ماه ژوئن رونمایی می‌شود، و همچنین نشان‌دهنده معرفی جهانی این مدل است که قرار است در ۶ ژوئن برگزار شود.

همه چیز درباره شاسی بلند هوندا Elevete

انتظار می رود این شاسی بلند سایز متوسط ​​از یک موتور 1.5 لیتری بنزینی همراه با گیربکس دستی و CVT استفاده کند. همچنین می تواند ADAS و موتور هیبریدی در زمان راه اندازی عرضه شود.

در هند، شاسی بلند جدید هوندا الویت با هیوندای کرتا، کیا سلتوس، ماروتی سوزوکی گرند ویتارا، تویوتا اوربان کروزر هایریدر، اشکودا کوشاک، فولکس واگن تایگون و ام جی آستور رقابت خواهد کرد.

ماروتی سوزوکی جیمنی پنج

عرضه Maruti Jimny پنج یکی از مورد انتظارترین محصولات این برند در سال جاری است. این SUV رسما در نمایشگاه خودرو 2023 رونمایی شد و قرار است در 7 ژوئن به فروش برسد. این خودرو از موتور 1.5 لیتری K15B بنزینی Maruti با یک واحد دستی پنج سرعته یا یک واحد خودکار مبدل گشتاور چهار سرعته بهره می برد. ما جیمنی 2023 را رانندگی کرده‌ایم و بررسی ما اکنون در وب‌سایت منتشر شده است.

Volvo C40 Recharge

ولوو دومین پیشنهاد الکتریکی خود را برای بازار هند در 14 ژوئن به نام C40 Recharge عرضه خواهد کرد. اگرچه جزئیات مربوط به ویژگی‌ها و انواع آن در حال حاضر ناشناخته باقی مانده است، اما می‌دانیم که شاسی بلند کوپه می‌تواند توسط یک بسته باتری ۷۸ کیلووات ساعتی همراه با یک موتور الکتریکی، قدرتی معادل ۴۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۶۶۰ نیوتن‌متر تولید کند. این پیشرانه که از XC40 Recharge به عاریت گرفته شده است، با یک بار شارژ کامل، مسافتی را تا 420 کیلومتر برمی گرداند.

همه چیز درباره مرسدس بنز SL55 رودستر

22 ژوئن مرسدس بنز آماده است تا یک مدل جدید دراپ تاپ به نام SL55 رودستر در این کشور عرضه کند. این خودرو که در هند با مدل 55 AMG عرضه می شود، یک مدل CBU خواهد بود که از موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربو با قدرت 476 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر بهره می برد. این خودروی کانورتیبل چهار صندلی دارای صفحه نمایش 11.9 اینچی MBUX و سقفی نرم است که می تواند در 15 ثانیه باز یا بسته شود تا سرعت 37 کیلومتر بر ساعت است.

نسخه های ویژه فولکس واگن تایگون و ویرتوس: TBA

در خلال کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود در اوایل سال جاری، فولکس واگن هند مجموعه‌ای از مدل‌های جدید را برای سری تایگون و ویرتوس معرفی کرد. طیف Taigun به زودی با معرفی GT Plus MT، GT DSG، Trail Concept، Sport Concept و گزینه های رنگی جدید، از جمله پوشش مات کربن استیل خاکستری، گسترش خواهد یافت. از سوی دیگر Virtus یک نسخه جدید GT Plus MT و دو رنگ جدید دریافت می کند: Deep Black Pearl و Lava Blue که رنگ دوم با تایگون نیز ارائه می شود. فولکس واگن جدول زمانی دقیقی را اعلام نکرده است، اگرچه انتظار داریم اکثر این نسخه ها اواخر این ماه عرضه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان