صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

مدل ۲۰۲۳ کیا سلتوس به عنوان کراس اووری پیشرفته معرفی شد

صفحه اقتصاد- مهتاب جهاندار- امروز مدل 2023 کیا سلتوس به عنوان کراس اووری پیشرفته معرفی شد و کیا سلتوس 2024 در ژوئن 2022 در کره جنوبی عرضه شد.

مدل 2023 کیا سلتوس به عنوان کراس اووری پیشرفته معرفی شد

صفحه اقتصاد - مهتاب جهاندار- امروز مدل 2023 کیا سلتوس به عنوان کراس اووری پیشرفته معرفی شد و کیا سلتوس 2024 در ژوئن 2022 در کره جنوبی عرضه شد.

اکنون این کراس اوور کامپکت تازه‌سازی شده برای ایالات متحده در نمایشگاه خودروی لس آنجلس نمایش داده می‌شود که شامل اطلاعات کامل پیشرانه و فناوری است.
در ایالات متحده، سلتوس 2024 با موتور گاما 1.6 لیتری توربوشارژ ارتقا یافته در دسترس است که اکنون 195 اسب بخار (145 کیلووات) قدرت دارد که 20 اسب بخار (15 کیلووات) در خروجی بهبود یافته است. این خودرو به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل می شود و منحصراً با سیستم چهارچرخ متحرک عرضه می شود.
موتور پایه همچنان یک 4 سیلندر 2.0 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 146 اسب بخار (109 کیلووات) و 132 پوند فوت (179 نیوتن متر) است. گیربکس CVT است. پیکربندی‌های دیفرانسیل جلو و تمام چرخ در دسترس هستند.
Seltos به روز شده با مشخصات ایالات متحده دقیقاً شبیه نسخه کره جنوبی است. این جلوپنجره از نظر بصری برجسته تر با جلوه نور ستاره نقشه در دسترس است. چراغ‌های LED پروژکتوری در برخی مدل‌ها عرضه می‌شوند و ظاهری تغییر یافته برای چراغ‌های مه شکن عمودی وجود دارد. در پشت، چراغ های عقب اکنون کل هاچ بک را در بر گرفته اند. خریداران می توانند سه رنگ خارجی جدید را انتخاب کنند: آبی پلوتون، مشکی فیوژن و سبز.
تریم جدید و مستحکم X-Line به خط تولید سلتوس می‌پیوندد.

دارای جلوپنجره ای با روکش فلزی، چرخ های 18 اینچی، قفسه سقف مشکی و تزئینات مشکی براق روی درها است.
کیا سلتوس به روز شده را با فضای داخلی پیشرفته تر در دسترس قرار می دهد. خریداران می توانند یک خوشه ابزار دیجیتال 10.25 اینچی و یک صفحه نمایش سرگرمی اطلاعاتی 10.25 اینچی را مشخص کنند. اگر مشتریان این صفحه نمایش های غول پیکر را دریافت نکنند، یک مانیتور 4.2 اینچی در دسته ابزار قرار دارد تا جایگزین واحد 3.5 اینچی فعلی شود. طراحی اصلاح شده برای کنترل های HVAC دکمه های فیزیکی را حفظ می کند.
کابین سلتوس اکنون دارای چهار پورت USB است - دو در جلو و دو در عقب. درب برقی و صندلی‌های جلوی تهویه‌دار با بسته‌های خاصی در دسترس هستند.
Seltos به روز شده در نیمه اول سال 2023 عرضه خواهد شد. قیمت آن نزدیک به زمان عرضه در دسترس خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان