صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

همه چیز از خودرو «اورا گربه خوب» رقیب تسلا + مشخصات فنی اورا Good Cat

صفحه اقتصاد- در این گزارش به توضیحاتی درباره اینکه همه چیز از خودرو «اورا گربه خوب» رقیب تسلا + مشخصات فنی اورا Good Cat پرداخته است.

همه چیز از خودرو «اورا گربه خوب» رقیب تسلا + مشخصات فنی اورا Good Cat

صفحه اقتصاد - در این گزارش به توضیحاتی درباره اینکه همه چیز از خودرو «اورا گربه خوب» رقیب تسلا + مشخصات فنی اورا Good Cat پرداخته است.
سالون جدید اورا برای بریتانیا تا 394 اسب بخار تایید شد این خودرو رقیب تسلا مدل 3 برند چینی EV دارای گزینه چهار چرخ متحرک و برد بیش از 300 مایل است.
برند برقی چینی Ora رسماً خودروی بعدی خود را معرفی کرد سالونی که سال آینده به عنوان رقیب تسلا مدل 3 و هیوندای آیونیک 6 در بریتانیا به فروش می رسد.

این خودروی برقی با کد EC24 اما با نام Ora Good Cat در چین، از اواخر سال گذشته در کشور اصلی خود در حال فروش است. امروز در انگلستان ارائه شد و نام رسمی آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

مشخصات فنی اورا Good Cat

گربه خوب در کنار Ora Cat کوچکتر در ابتدای سال 2024 با انتخاب دو اندازه باتری و هر دو دو و چهار چرخ متحرک به فروش می رسد. Good Cat در قدرتمندترین ظاهر خود، 394 اسب بخار قدرت و 501 پوند فوت گشتاور تولید می کند که سرعت خودرو را در 4.4 ثانیه از صفر به 62 مایل در ساعت می رساند.

مشخصات فنی اورا Good Cat (اورا گربه خوب)

اورا هنوز مشخصات دقیقی را فاش نکرده است اما تأیید کرده است که Good Cat دارای برد بیش از 300 مایل (WLTP) خواهد بود. در چین، این مدل با یک باتری 83 کیلووات ساعتی به فروش می رسد که احتمالاً در اینجا موجود است. تجهیزات شامل صفحه نمایش لمسی مرکزی 12.3 اینچی، کنترل از راه دور از طریق برنامه Ora، باز شدن و استارت Face ID و سانروف پانوراما است. نور محیط و صندلی های مصنوعی نیز استاندارد هستند. صندلی‌های گرم‌کن و تهویه‌شده با عملکرد ماساژ نیز بعداً در دسترس خواهند بود و قابلیت‌های خودکار سطح سه نیز محتمل است.

این خودرو در نمایشگاه خودروی پاریس توسط کانسپت نکست گربه که تقریباً آماده تولید است، پیش نمایش شد. قیمت آن اواخر سال جاری اعلام خواهد شد، اما اورا اعلام کرده است که «قابل رقابت با برندهایی مانند تسلا، هیوندای و کیا خواهد بود». فی یائو، رئیس اروپای اورا، در صحبت با اتوکار در اوایل سال جاری در نمایشگاه خودروی پاریس، گفته است: "گربه فانکی خودروی حجمی است و Cat Next پرچمداری خواهد بود که می تواند جایگاه و وجهه برند اورا را قدرتمندانه ارتقا دهد." Funky Cat که در برابر خودروهای الکتریکی مانند فولکس واگن ID 3 و MG 4 قرار می گیرد، با قیمت 31995 پوند به بازار عرضه شد و با باتری 48 کیلووات ساعتی برای مسافت 193 مایل عرضه شد. قیمت از ابتدای ماه مه که برای اولین بار اعلام شد به دلیل از دست دادن کمک هزینه خرید 1500 پوندی در بریتانیا افزایش یافته است. این برند همچنین یک نوع GT از گربه فانکی را در پاریس نشان داد که نشان‌دهنده سطح تریم آتی است که احتمالاً به اندازه باتری‌های بزرگ‌تر در نظر گرفته شده برای آینده در چرخه آن مرتبط است. یائو گفت که اورا در سال 2024 یک SUV الکتریکی جمع و جور را نیز به عنوان بخشی از تهاجمی مدل جدید خود در بازارهای اروپایی از جمله بریتانیا معرفی خواهد کرد. این برند قصد دارد سالی یک مدل را برای اروپا روانه بازار کند زیرا به دنبال گسترش ردپای خود است. خودروهای کوچک نیز به دنبال خواهند داشت. یائو گفت: "HQ قبلاً نیازهای ما را برای یک SUV کوچک و یک ماشین کوچک دریافت کرده است و آنها در حال کار روی آن هستند."

مشخصات ظاهر داخلی اورا Good Cat

اورا بخشی از گروه Great Wall است که در حال توسعه مینی الکتریکی جدید همراه با BMW است. Great Wall همچنین شاسی‌بلند هیبریدی Coffee 01 را از برند ممتاز Wey در نمایشگاه پاریس به نمایش گذاشت، اما هیچ برنامه‌ای برای عرضه آن در بریتانیا وجود ندارد. به گفته یائو این شرکت معتقد است که بریتانیا برای توجیه هزینه مهندسی خودرو برای فرمان راست بسیار در مسیر EV است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان