صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

جدیدترین نسخه فورد رونمایی شد

فورد از فورد GT MK IV رونمایی کرده است که آخرین نسخه از نسل کنونی این سوپراسپرت می باشد که فقط برای پیست استفاده می‌شود.

جدیدترین نسخه فورد رونمایی شد

صفحه اقتصاد - آسیه کرمی: فورد از فورد GT MK IV رونمایی کرده است که آخرین نسخه از نسل کنونی این سوپراسپرت می باشد که فقط برای پیست استفاده می‌شود.

همه چیز درباره فورد GT MK IV + مشخصات

MK IV با قیمت 1.7 میلیون دلار (1.4 میلیون پوند) و محدود به 67 دستگاه، از فورد GT LM Edition پیروی می کند که نشان دهنده پایان تولید جاده ای برای این خودروی دو سرنشینه با عملکرد بالا است.

MK IV جدید دارای رنگی منحصر به فرد است که ادای احترام به فورد GT MK IV از سال 1967 است که برنده مسابقات Le Mans 24 Hours شد.

قدرت بهبود یافته، از 650 اسب بخار در فورد GT استاندارد به 789 اسب بخار، به لطف موتور اکوبوست ارتقا یافته با توربوشارژ دوقلو است. همچنین یک "گیربکس مسابقه ای مناسب" به تازگی اضافه شده است. تغییرات دیگر شامل ارتقاء آیرودینامیکی و فاصله بین دو محور افزایش یافته و همچنین اضافه شدن سیستم تعلیق دریچه قرقره تطبیقی ​​می باشد که توسط شرکت مهندسی چندتایی عرضه شده است. شاسی این خودرو از آلومینیوم لانه زنبوری با چسب ساخته شده است که باعث کاهش وزن می شود.

فورد گفته است این تغییرات هندلینگ GT را در پیست بهبود می‌بخشد. مارک راشبروک، رئیس فورد پرفورمنس می‌گوید: «GT Mk IV اصلی هیچ چیزی را برای حداکثر عملکرد در مسیر نگه نمی‌دارد، و فورد GT Mk IV جدید آن را به همان شیوه به ایجاد می کند. Mk IV با سطح بالاتری از مهندسی و عملکرد موتوراسپرت، به علاوه بدنه کاملاً جدید فیبر کربنی که عملکردی و چشمگیر است، خروجی نهایی سوپراسپرت نسل سوم است.

بر اساس گفته ی لری هولت، معاون اجرایی چندتایی، هدف این شرکت توسعه "افراطی ترین" نسخه نهایی فورد GT است.

یک موتور منحصر به فرد با حجم بیشتر، گیربکس مسابقه ای مناسب، فاصله بین دو محور کشیده و بدنه واقعا رادیکال منجر به عملکرد بی سابقه ای شده است. فورد در اوایل سال آینده قبل از شروع تحویل در سه ماهه سوم، مشتریان ویژه ای را برای مسابقه انتخاب خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان