صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

تویوتا پریوس ۲۰۲۳ با پیشرانه ۲۲۰ اسب بخاری معرفی شد

تویوتا پریوس 2023 با پیشرانه 220 اسب بخار نسل پنجم تویوتا پریوس چند ساعت قبل از نمایش مدل جدید در ایالات متحده در اروپا به نمایش در می آید.

تویوتا پریوس 2023 با پیشرانه 220 اسب بخاری معرفی شد

صفحه اقتصاد - مهتاب جهاندار: نسل پنجم تویوتا پریوس چند ساعت قبل از نمایش مدل جدید در ایالات متحده در اروپا به نمایش در می آید. ما هنوز نمی‌توانیم در مورد مشخصات یا ویژگی‌های بازار آمریکا مطمئن باشیم، اما این رونمایی اشاره‌ای به آنچه انتظار داریم ارائه می‌دهد.

در اروپا، پریوس جدید تنها به صورت پلاگین هیبریدی در دسترس است. این پیشرانه شامل یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر با قدرت کل سیستم 220 اسب بخار است. این یک بهبود 99 اسب بخاری (74 کیلووات) نسبت به چهار دیگ 1.8 لیتری کمک الکتریکی خودروی فعلی است که 121 اسب بخار (90 کیلووات) تولید می کند.

پلاگین پریوس در اروپا دارای باتری 13.6 کیلووات ساعتی است، در مقابل بسته 8.8 کیلووات ساعتی مدل قبلی. این واحد در زیر صندلی های عقب قرار دارد. در اطلاعیه تویوتا آمده است که این محدوده 50 درصد بیشتر از نسل فعلی است. این نشان دهنده مسافت 58.5 مایلی (94.15 کیلومتری) با قضاوت 39 مایلی (63 کیلومتری) فعلی در بریتانیا است.

تویوتا پریوس 2023 با پیشرانه 220 اسب بخار

تویوتا پریوس 2023 با پیشرانه 220 اسب بخار

پلاگین پریوس با پنل سقفی خورشیدی اختیاری در دسترس خواهد بود. در اعلامیه مدل بازار اروپا اشاره ای نشده است که آیا این سیستم می تواند محدوده رانندگی خودرو را بهبود بخشد یا خیر.

از نظر زیبایی، پریوس جدید آشنا به نظر می رسد و در عین حال ظاهری تازه دارد. این طراحی، قله سقف را بیشتر به عقب می راند، که ظاهری کوپه مانند به خودرو می بخشد. نسبت های تغییر یافته شامل کاهش ارتفاع به میزان 1.969 اینچ (50 میلی متر) و کشش فاصله بین دو محور به همان میزان است. طول کلی 1.811 اینچ (46 میلی متر) کوتاهتر است. عرض 0.866 اینچ (22 میلی متر) افزایش می یابد.

در داخل، پریوس جدید از زبان معماری جزیره با سه حوزه استفاده می‌کند: «محافظه»، «ماژول راننده» و «پانل ابزار شناور». ظاهر شبیه چیدمان کراس اوور bZ4X است زیرا نمایشگر گیج مانند اکثر خودروهای مدرن به جای داشتن یک پوشش در اطراف آن، از داشبورد بیرون می‌آید.

تویوتا پریوس 2023 با پیشرانه 220 اسب بخار

تویوتا پریوس 2023 با پیشرانه 220 اسب بخار

در کنسول مرکزی یک نمایشگر سرگرمی اطلاعاتی است که از داشبورد بیرون می آید. به نظر می رسد تنها کنترل فیزیکی یک دکمه در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش باشد.

یک جفت دریچه باریک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی را از کنترل های HVAC جدا می کند. دارای دکمه هایی برای کنترل دمای صندلی و تنظیم دمای کابین است.

پس از این اولین حضور اروپایی، ما انتظار داریم که به زودی مشخصات مدل با مشخصات ایالات متحده را داشته باشیم.

منبع: https://www.motor1.com/news/621929/2023-toyota-prius-european-debut/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان