صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

بیوک Electra E۵ EV معرفی شد

صفحه اقتصاد - مهتاب جهاندار: تصاویر ارسال شده در وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) نگاهی اجمالی به دو مدل آینده بیوک دارد. این اولین بار نیست که

بیوک Electra E5 EV معرفی شد

صفحه اقتصاد - مهتاب جهاندار: تصاویر ارسال شده در وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) نگاهی اجمالی به دو مدل آینده بیوک دارد. این اولین بار نیست که این اتفاق می افتد. خودروهای جدیدی که در چین عرضه می‌شوند برای بازرسی از MIIT عبور می‌کنند، که شامل گرفتن عکس‌هایی است که گاهی اوقات قبل از اینکه خودروساز خودرو را نشان دهد، به صورت آنلاین منتشر می‌شود.

یکی از آنها Encore GX بازطراحی شده است. این عکس کراس اوور را با طراحی کاملاً جدید جلویی نشان می‌دهد که از مفهوم Electra-X EV الهام گرفته شده است. این مدل دارای نشان جدید و ساده شده این برند است که بین چراغ‌های باریک در روز قرار دارد. واحدهای چراغ‌های جلوی معمولی در داخل دریچه‌های ورودی جعلی قرار می‌گیرند که یک روند رو به رشد در بین خودروسازان است. به نظر می رسد که بیوک بیشتر وقت خود را صرف به روز رسانی قسمت جلو کرده است زیرا قسمت عقب GX نسبت به خودروی فعلی تغییری نکرده است.

خودروی دیگری که در وب سایت MIIT منتشر شده است یک کراس اوور جدید به نام Electra E5 است. همچنین دارای طراحی الهام گرفته از Electra-X Concept است که موتیف‌ها را با Encore GX به اشتراک می‌گذارد. E5 دارای DRL های باریکی است که در بالای واحدهای چراغ جلو جداگانه قرار گرفته اند، درست مانند Encore. با این حال، E5 خود را متمایز می کند و پیشرانه الکتریکی خود را با جلوپنجره بسته خود نشان می دهد. EV همچنین به دلیل باتری دارای کف ضخیم است. به نظر می رسد یک مدل سایز متوسط ​​با طراحی جعبه دار در قسمت عقب باشد.

مشخص نیست که آیا Electra E5 رونمایی شده در چین مقصد ایالات متحده است یا چه زمانی می تواند وارد شود. جنرال موتورز در اواخر ماه گذشته نه درخواست علامت تجاری جدید را برای Buick Electric E1 تا Electra E9 ارسال کرد. این خودروساز قصد دارد اولین خودروی برقی خود را در سال 2024 روانه بازار کند، با برنامه‌ای که تا سال 2030 فقط خودروهای برقی ارائه کند. اولین خودروی آن تقریباً به اندازه کادیلاک لیریک خواهد بود و بر روی پلت فرم Ultium جنرال موتورز سوار خواهد شد.

Buick Encore GX در سال 2020 برای بازار ایالات متحده و سایرین عرضه شد. وب‌سایت مصرف‌کننده این شرکت در حال حاضر خودروی فعلی را به‌عنوان محصول 2023 تبلیغ می‌کند، که به این معنی است که سریع‌ترین مدل بازطراحی شده آن سال 2024 است. انتظار می‌رود به زودی GX جدید معرفی شود. این یک راز است که ما اولین نمایشگاه E5 را ببینیم، اما CES دقیقاً نزدیک است.

منبع : https://www.motor1.com/news/622531/buick-electra-encore-early-debut/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان