آغاز عرضه خودروهای وارداتی در بازار بالاخره کلید خورد

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره جزئیات آغاز عرضه خودروهای وارداتی در بازار پرداخته شده است.

آغاز عرضه خودروهای وارداتی در بازار بالاخره کلید خورد

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره جزئیات آغاز عرضه خودروهای وارداتی در بازار پرداخته شده است.
براساس گزارشات، با وجود اینکه بیش از چهار سال از آخرین عرضه خودرو‌های وارداتی در کشور می گذرد، سایپا برای اولین بار محموله خودرو وارداتی را با عرضه خودرو چانگان CS۳۵ پلاس شروع خواهد کرد.
به گفته ی حسین کاظمی طرقی معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، متقاضیانی که در بهمن ماه سال 1401 با فراخوان وزارت صمت نسبت به تعریف حساب وکالتی نزد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام کردند و پس از آن در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی نسبت به ثبت‌نام و انتخاب خودروی چانگان CS35 پلاس اقدام کرده اند با اولویت ثبت‌نام هر متقاضی طبق سامانه عرضه خودرو‌های وارداتی، امکان واریز وجه و ثبت‌نام بر اساس موجودی خودرو‌های چانگان مهیا می‌شود.

این مسئول افزوده است: با توجه به تعداد خودرو‌های وارداتی موجود در گمرک بر اساس اولویت تعیین شده در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی، نسبت به فراخوان واریز وجه و ثبت‌نام هر یک از متقاضیان اقدام می شود.

گفتنی است که متقاضیان مذکوری که پس از کنترل محدودیت‌های ثبت‌نامی پیامک اطلاع‌رسانی برای آنها ارسال می گردد، از ساعت 14 روز شنبه مورخ 13 خرداد می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com نسب به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام کنتد.

معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: برای سایر متقاضیان طرح خودروی چانگان CS35 پلاس طبق اولویت و با ورود خودرو متعاقباً اطلاع‌رسانی لازم جهت واریز وجه حائزین شرایط، صورت می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان