چرا وقتی توان کنترل قیمت مرغ، را ندارید، ادعا دارید؟ | نمی توانید، کنار بروید

صفحه اقتصاد- توضیحاتی درباره سخن هادی سروش محلاتی که نوشت وقتی توان کنترل قیمت مرغ، را ندارید، نمی توانید، کنار بروید، پرداخته شده است. 

چرا وقتی توان کنترل قیمت مرغ، را ندارید، ادعا دارید؟ | نمی توانید، کنار بروید

صفحه اقتصاد - توضیحاتی درباره سخن هادی سروش محلاتی که نوشت وقتی توان کنترل قیمت مرغ، را ندارید، نمی توانید، کنار بروید، پرداخته شده است.

هادی سروش محلاتی در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:
واژه "روحیه انقلابی" این روزها در ادبیات سیاسی رایج است. بازار این سخن هم این ایام داغ است که عده‌ای می‌گویند براساس روحیه انقلابی آمده‌ایم و به هر قیمتی می‌خواهیم بمانیم!

جای امام خمینی خالی است که می‌فرمود "کسانی که به اسلام اعتقاد دارند، به کشور اعتقاد دارند… می‌خواهند‎ ‎این مملکت یک سر و سامانی پیدا کند، باید باشند" اما این حرف را مشروط به این شرط مهم می‌کرد که "باید از ایشان کار هم برآید"، و بدون رودربایسی نتیجه می‌گرفت "هرکدام‌‎ ‎نمی‌توانید، بروید سراغ کارتان، کسی دیگر بیاید".

چرا وقتی مردم می‌بینند و خودتان هم می‌بینید که کاری از شما برنمی‌آید، کنار نمی‌روید؟

شما که در مدیریتِ امور اولیه مردم مانند اداره برخی نانوایی‌ها بگونه‌ای مانده‌اید که امامان جمعه همسویتان صدایشان درآمده است! و شمایی که در نگه داشتن قیمت مرغ زمین‌گیر شده‌اید! و یا در کنترل قیمتِ خرید و اجاره مسکن طبق سالهای گذشته کاملا ناتوانید، چه ادعایی دارید؟

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان