جزئیات کامل درباره فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات را در میادین شهر تهران اعلام کرد.

جزئیات کامل درباره فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
صفحه اقتصاد -

مهدی بختیاری زاده روز سه‌شنبه پیرامون آخرین وضعیت فروش آنلاین میوه و سبزیجات اظهار کرد: فروش آنلاین از ۲۱ بهمن سال گذشته آغاز شده البته این طرح به صورت پایلوت در بعضی مناطق شروع شد تا نقاط ضعف و قوت آن احصا و بر طرف شود.

قیمت فروش آنلاین با قیمت خرید حضوری از میادین یکسان است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه قیمت فروش آنلاین با قیمت میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکسان است، ادامه داد: هزینه ارسال برای هر سبد کالایی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم (۱۰ قلم کالا) ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.

امکان مرجوعی میوه و سبزیجات بی کیفیت

وی با بیان اینکه در حال حاضر بدون تبلیغات، حدود ۸۰۰ سبد کالا در ماه برای شهروندان ارسال می‌شود، افزود: در صورتی که میوه‌ای از طریق آنلاین برای شهروندان ارسال شد و کیفیت قابل‌ قبولی نداشت و دارای مشکل بود، امکان مرجوعی نیز وجود دارد.

مهدی بختیاری اضافه کرد: در صورتی فروش آنلاین در منطقه‌ای تحت پوشش نبود، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه شهرزاد اطلاع دهند.

فروش آنلاین فرآورده‌های پروتئینی و محصولات بازرگانی و لبنی از نیمه اول سال‌جاری

وی در ادامه با اشاره به اینکه فروش آنلاین در حال حاضر مختص میوه، سبزی و سیفی جات است، گفت: فروش آنلاین فرآورده‌های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی هم در ۶ ماه اول سال آغاز خواهد شد.

بختیاری زاده تاکید کرد: میانگین اختلاف قیمت محصولات میوه و تره‌بار شهرداری تهران با سطح بازار ۴۲ درصد و در سبزیجات ۲۹ درصد است.

زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است

وی با اشاره به اینکه میانگین زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است، افزود: زمان و ساعت کاری ارسال فروش آنلاین سازمان میادین در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷، روز پنجشنبه ۸ صبح تا ۱۲ و در روزهای تعطیلی رسمی سفارش گیری برای فروش آنلاین وجود ندارد.

همچنین سفارش‌هایی که بین ساعت ۱۳ تا ۱۵، ثبت شود بین ساعات ۱۵ تا ۱۷ ارسال خواهد شد.

شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب سوپراپلیکیشن شهرزاد و مراجعه به بخش میوه و تره‌بار، درخواست خود را خرید ثبت کنند.

یکی از مزایای خرید آنلاین از سازمان میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران صرفه جویی در وقت شهروندان همچنین کاهش ترافیک است.

بیش از ۳۰۰ بازار و میدان میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال است.

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان