دانلود قسمت بیست و پنجم برنامه زندگی پس از زندگی جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ مهمان برنامه نفیسه متعبد + فیلم قسمت ۲۵

با توجه به پخش قسمت بیست و پنجم برنامه زندگی پس از زندگی در اینجا دانلود قسمت بیست و پنجم برنامه زندگی پس از زندگی جمعه 17 فروردین 1403 را آورده ایم که می بینید.

دانلود قسمت بیست و پنجم برنامه زندگی پس از زندگی جمعه 17 فروردین 1403 مهمان برنامه نفیسه متعبد + فیلم قسمت 25
صفحه اقتصاد -

با توجه به پخش قسمت بیست و پنجم زندگی پس از زندگی دانلود قسمت 25 فصل ۵ زندگی پس از زندگی امروز جمعه 17 فروردین 1403 با اجرای عباس موزون از شبکه چهارم را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار برنامه زندگی پس از زندگی

پخش فصل پنجم این برنامه از 21 اسفند 1402 آغاز شده است. این فصل 31 قسمت بوده و هرروز ساعت 17:00 پخش می شود. ساعات تکرار این برنامه 1 بامداد و 12:30 بعد از ظهر است.

دانلود قسمت 25 فصل ۵ زندگی پس از زندگی

این قسمت : نخستین نفس

تجربه گران: نفیسه متعبد و منیره محمدی

از لینک زیر می توانید از تلوبیون به صورت آنلاین مشاهده نمایید:

https://telewebion.com/episode/0xc620ca8

نفیسه متعبد 43 ساله و متاهل هستم ، دو تا فرزند پسر دارم، پسر اولم 15 سالشونه، اسمش محمد امین هست، پسر دومم تقریبا 6 ساله هستند، اسمشون امیرحسینه.

سرکار خانم نفیسه متعبد خیلی خوش اومدی، بهمون بگید چطور شد؟

سال 1397 دقیقا روز 29 فروردین من قرار ملاقات داشتم با دکترم. قرار بود جواب آزمایشم رو به دکتر نشون بدم و همینطور برای معاینه. گویا صدای قلب جنین درست شنیده نمیشد. به من گفتند چون دستگاه شارژیه و داره شارژش تموم میشه بهتره شما برید بیمارستانی که خودم هستم اونجا صدای قلب جنین رو گوش می کنند و با من تماس می گیرند . بعد رفتم بیمارستان و صدای قلب جنین رو گوش کردند و صداش پیوسته نبود و یه دردهای خفیفی هم شروع شده بود .

عواملی که تو بخش زایمان بودند تماس گرفتند و گفتند یه همچین اتفاقی داره میفته و صدای قلب جنین رو واضح نداریم. ایشون هم سراسیمه دستور دادند که مریض رو آماده کنند و ببرند اتاق عمل تا من خودم رو برسونم. من چون مشکل انعقاد خون و تیروئید داشتم دکتر گفتند با متخصصین غدد تماس بگیرند تا دکتر خودش رو برسونند ...

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان