دانلود قسمت بیستم برنامه زندگی پس از زندگی شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / مهمان برنامه علی لعل یوسف

با توجه به پخش قسمت بیستم برنامه زندگی پس از زندگی در اینجا دانلود قسمت بیستم برنامه زندگی پس از زندگی شنبه 11 فروردین 1403 را آورده ایم که می بینید.

دانلود قسمت بیستم برنامه زندگی پس از زندگی شنبه 11 فروردین ۱۴۰۳ / مهمان برنامه علی لعل یوسف
صفحه اقتصاد -

با توجه به پخش قسمت بیستم زندگی پس از زندگی دانلود قسمت 20 فصل 5 زندگی پس از زندگی امروز شنبه 11 فروردین 1403 با اجرای عباس موزون از شبکه چهارم را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار برنامه زندگی پس از زندگی

هرروز ساعت ۱۷ و بازپخش ۱ بامداد و ۱۲:۳۰روز بعد از شبکه چهار سیما و ۸:۳۰ از شبکه قرآن 

دانلود قسمت 20 فصل 5 زندگی پس از زندگی

این قسمت : یک آزمون سه برنده

تجربه گر: آقای علی لعل یوسف

از لینک زیر می توانید از تلوبیون به صورت آنلاین مشاهده نمایید:

https://telewebion.com/episode/0xc4851c3

قسمت 20 فصل 5 زندگی پس از زندگی

علی لعل یوسف اهل مشهد سنم ۵۰ ساله، ۱ فرزند دارم که الان حدودا ۲۱ سالشه اسشم نوید هست ، شغلم تو کار خدمات برشکاری لیزر هست و دیپلمم.

کوپه قطاره داریم از مشهد می‌آییم تهران، خودتی و خودت. اصلا از اول بگو چی شد و چه اتفاقی افتاد؟

سال ۸۴ چند روز من با ماشین پدرخانمم داشتم میرفتم دنبال کاری، لوازم می خریدم و از بازار میومدم، بعد تو مسیر یکی دوتا پاکت آبمیوه گرفتم که تو ماشین مصرف کنم و بخورم ، پشت چراغ قرمز اومدم ترمز بزنم پاکت آبمیوه دستم بود فشار اومد به فرمون و آبمیوه ریخت روی داشبورد ماشین، دیدم رنگ آبمیوه تغییر کرده و معمولی نیست انگار فاسد شده بود دیگه بقیه اش رو نخوردم گذاشتم کنار ، تا صبح دل درد گرفتم شدید بود رفتم درمونگاه آمپول زدم و دو ساعتی زیر سرم بودم و گفتند مسمومیت غذایی گرفتی و خوب میشی . سر صبح بود که دل دردم دوباره شروع شد، خانمم گفت بیا یه دره آبمیوه بخور بعد بریم دکتر من به محض اینکه آبمیوه رو یه قلپ خوردم انگار یه نفر از پشت با شمشیر از گردنم فرو کرد تا پایین و از کف پام درورد، آنقدر درد شدید و عمیق بود، افتادم زمین و از تموم بدنم آب می چکید از بس عرق کرده بودم و خیس شده بودم که بعدا فهمیدم معده ام چاک خورده بوده ترکیده بوده و هنوز جای بخیه های معده ام هست. خانمم فورا میره به مادرم میگه که من حالم بد شده و بیان و با هم منو ببرند بیمارستان.  

همینطور که منو میبردند بیمارستان تو مسیر هی من بیهوش میشدم و هی بهوش میومدم و امام رضا رو صدا میزدم که کمکم کنه دیگرباره بیهوش میشدم. به بیمارستان که رسیدم دیگه همه جا رو سیاه میدیدم و چیزی متوجه نشدم.

«زندگی پس از زندگی» یک برنامه تلویزیونی است که کارگردانی، تهیه‌کنندگی و اجرای آن را به طور همزمان دکتر عباس موزون برعهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • فاطمه

    سلام خیلی برنامه خوبی خدا به آقای موزون عمر با عزت طولانی بده

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان