دانلود برنامه محفل چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ از شبکه سه

یکی از برنامه های زمان افطار تلویزیون کشورمان برنامه محفل می باشد که هر شب از شبکه سه و شبکه قرآن پخش می شود، در اینجا با دانلود برنامه محفل چهارشنبه 8 فروردین 1403 با شما خواهیم بود.

دانلود برنامه محفل چهارشنبه 8 فروردین ۱۴۰۳ از شبکه سه
صفحه اقتصاد -

فصل جدید برنامه تلویزیونی «محفل» به تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی و اجرای رسالت بوذری، از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز در ساعات پیش از افطار از شبکه سه میهمان خانه مخاطبان رسانه ملی خواهد بود.

دانلود برنامه محفل چهارشنبه 8 فروردین 

برای مشاهده برنامه روی لینک زیر بزنید:

https://telewebion.com/episode/0xc3b5e76

محفل

زمان پخش و تکرار برنامه محفل

ویژه برنامه محفل هر شب در ماه مبارک رمضان ساعت ۱۷ از شبکه سه سیما و تکرار آن ساعت ۲۳ همان شب از شبکه قرآن پخش خواهد شد.

برنامه محفل شبکه ۳

برنامه «محفل» پدیده تلویزیون در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ بود؛ برنامه‌ای که بسیاری از مخاطبان به‌خصوص کودکان و نوجوانان را به حفظ و تلاوت قرآن علاقه‌مند کرد و بسیاری از مسئولان این برنامه تلویزیونی را نوآورانه و خلاقانه عنوان کردند.

محفل

ویژه‌برنامه تلویزیونی «محفل» از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان، هر روز ساعات پیش از افطار روی آنتن می‌رفت؛ این برنامه که با حضور ۵ میزبان بین‌المللی و ۱۵۰ میهمان از سراسر جهان در ماه مبارک رمضان روی آنتن تلویزیون رفته بود، توانست میزان قابل‌توجهی از علاقه‌مندان قرآن کریم در سطح کشور و جهان اسلام را با خود همراه سازد و بر همین اساس قرار است که در روزهای ماه رمضان پیش‌رو نیز جزو برنامه‌های صدا و سیما برای این ایام باشد.

عوامل و زمان پخش فصل جدید محفل

برنامه تلویزیونی «محفل» به تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی و اجرای رسالت بوذری، از سه‌شنبه، بیست‌ودوم اسفند هر روز در ساعات پیش از افطار از شبکه سه میهمان خانه مخاطبان رسانه ملی خواهد بود و پس از آن نیز ساعت ۲۳ از شبکه قرآن پخش می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان