گزارش کامل بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + حواشی بازی

در این خبر به توضیحاتی درباره گزارش کامل بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ و حواشی بازی پرداخته شده است.

گزارش کامل بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + حواشی بازی
صفحه اقتصاد -

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شکست سه بر صفر میزبان خود موقتا صدرنشین رقابت های لیگ برتر شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ١٩ در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس تهران رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس هم‌اکنون با ۴۹ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و با وجود اختلاف یک امتیازی این تیم با استقلال و رقابت تنگاتنگ دو تیم در مسیر قهرمانی، شاگردان اوسمار ویرا در این دیدار خارج از خانه محکوم به شکست حریف آبادانی خود بودند.

در سوی مقابل، صنعت نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول جای گرفته و در خطر سقوط قرار دارد و به همین خاطر در این بازی خانگی نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز داشت. همین شرایط دو تیم باعث شده تا این دیدار بیش از هر زمانی حساس و برای هر یک حیاتی باشد.

لحظات حساس بازی :

دقیقه ٣ بازی پرسپولیس در شرایطی صاحب ضربه کرنر شد که ارسال مهدی ترابی با ضربه سر عیسی آل کثیر همراه شد که سنگربان صنعت نفت مانع گلزنی زود هنگام سرخ‌پوشان شد.

دقیقه ٨ بازی باز هم سرخ‌پوشان صاحب ضربه کرنر شدند که ارسال امید عالیشاه با ضربه سر دانیال اسماعیلی‌فر تبدیل به گل نخست این بازی شد تا شاگردان اوسمار خیلی زود از حریف خود پیش بیافتد.

دقیقه ١١ بازی عالیشاه سازنده گل سرخ‌پوشان به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد و وحید امیری به جای او وارد میدان شد.

دقیقه ١٨ صنعت نفت در یک موقعیت خوب صاحب ضربه ایستگاهی شد که امیررضا رفیعی موفق به مهار این ضربه شد.

۶ دقیقه بعد این بار رفیعی شوت سرکش و تماشایی طالب ریکانی کاپیتان نفتی‌ها را مهار کرد. در نهایت نیمه نخست این بازی با برتری یک گله پرسپولیس پایان یافت.

دقیقه ۶۶ بازی ترابی به خوبی آل کثیر را در محوطه جریمه حریف دید و توپ را به او داد تا این بازیکن با شوت تماشایی گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند.

دقیقه ۶٩ بازی داور برخورد توپ به دست مدافع صنعت نفت را پنالتی گرفت تا محمدحسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی گل سوم پرسپولیس را وارد دروازه صنعت نفت کند.

دقیقه ٩٠ شوت سرکش میثم تهی‌دست به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد تا صنعت نفت در امر گلزنی ناکام باشد.

تیم داوری :

داور : علی مومنی / کمک‌ها: محمد عطایی و دانیال باشنده / داور چهارم: میثم حیدری

ترکیب اولیه دو تیم؛

پرسپولیس تهران :

امیررضا رفیعی - گولسیانی - محمدحسین کنعانی‌زادگان - دانیال اسماعیلی‌فر - عبدالکریم حسن - مسعود ریگی - سروش رفیعی - مهدی ترابی - اورونوف - امید عالیشاه - عیسی آل‌کثیر

سرمربی : اوسمار ویرا

صنعت نفت آبادان :

پیام پارسا - میثم تهیدست - عرفان قهرمانی - مصطفی نائیچ - امیرمحمد پناهی - فرشاد محمدی مهر - طالب ریکانی - مصطفی احمدی - استیو بوباکر - یوسف کی شمس - علی یوسف

سرمربی : فراز کمالوند

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان