پیش بینی آب و هوا استان اصفهان فردا چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴٠۲ | اصفهانی ها بخوانند

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا استان اصفهان فردا چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

پیش بینی آب و هوا استان اصفهان فردا چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴٠۲ | اصفهانی ها بخوانند
صفحه اقتصاد -

کارشناس اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: ناپایداری‌های جوی به‌صورت بارش پراکنده برف و باران از بعد از ظهر پنجشنبه این هفته در مناطق غربی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

محمد رضا رفیعی افزود: شدت وزش باد نیز با گذر موج ناپایدار در برخی از مناطق غربی استان از بعداز ظهر پنجشنبه افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار کرد: افزایش ابر برای امروز در بیشتر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود اما شرایط کیفی هوا از نظر غُبار آلودگی و افزایش غلظت آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی ناسالم خواهد بود.

وی با بیان اینکه جو پایدار بر روی استان تا اواخر وقت چهارشنبه این هفته استقرار خواهد داشت، اضافه کرد: هشدار سطح زرد آلودگی هوا برای فردا صادر شده است و پیش‌بینی می‌شود شاخص کیفی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی در حد ناسالم برای عموم برسد.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در شبانه روز گذشته به ترتیب ۱۴ و منفی چهار درجه سانتی‌گراد ثبت شده است.

رفیعی گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز منفی چهار درجه سانتی‌گراد بود که ۲ درجه افزایش نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: خور و بیابانک با دمای ۲۱ و فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با دمای منفی هشت درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

بر اساس هشدار مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان