وضعیت آب و هوا تهران فردا جمعه ۱۵ دی ماه ۱۴٠۲ | تهران آماده باش شد

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا تهران فردا جمعه ۱۵ دی ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا تهران فردا جمعه ۱۵ دی ماه ۱۴٠۲ | تهران آماده باش شد
صفحه اقتصاد -

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار ناپایداری جوی و وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: با ابلاغ اخطاریه به واحدهای هشدار سریع، مدیریت بحران در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته است.

به نقل از مدیریت بحران استان تهران، حامد یزدی مهر روز پنجشنبه اظهار کرد: هشدار ناپایداری جوی و وزش باد شدید از عصر جمعه تا صبح یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به منطقه اثر مخاطره که برای کل استان و مناطق غربی و جنوبی پیش بینی شده به ساکنان نواحی مذکور توصیه می‌شود نسبت به استحکام سازه‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی اطمینان حاصل کنند.

یزدی مهر بر لزوم عدم تردد و پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهنسال تاکید کرد و ادامه داد: شهروندان به هیچ عنوان در نواحی مرتفع مانند داربست‌ها، بالابرها و ساختمان‌های بلند مستقر نشوند.

وی همچنین نسبت به احتمال وقوع رگبار پراکنده، مه و کاهش دید و لغزندگی در جاده‌های کوهستانی طی مدت یاد شده نیز هشدار داد و اضافه کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها نیز وجود دارد لذا از مردم می‌خواهیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.

یزدی مهر در ادامه از آماده‌باش عوامل ستادی، اجرایی و ماشین آلات راهداری بویژه در مسیرهای کوهستانی و گردنه‌ها خبرداد و گفت: تاکید موکد مدیریت بحران همچنان توجه به پاکسازی و لایروبی مسیل‌ها و دهانه پل‌هاست که از بروز حوادث احتمالی پیشگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان