وضعیت آب و هوا اصفهان فردا سه شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴٠۲ | اصفهانی ها بخوانید

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا اصفهان فردا سه شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا اصفهان فردا سه شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴٠۲ | اصفهانی ها بخوانید
صفحه اقتصاد -

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت:  با گذر موج ضعیف بارشی بر روی استان افزایش ابر، مه آلودگی و بارش‌های پراکنده برف و باران به ویژه برای مناطق نیمه جنوبی و غربی این استان پیش بینی می‌شود.

محمد رضا رفیعی افزود: نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر گذر موج ضعیفی از روی استان است و گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و بارش پراکنده باران و در مناطق سردسیر برف و گاهی مه آلود به ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: وضعیت جوی در بیشتر مناطق به‌صورت قسمتی ابری، در مناطق مرکزی تا اواسط روز غبار محلی خواهد بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: از عصر روز سه شنبه تا اوایل چهارشنبه نیز در بیشتر مناطق به‌ویژه نیمه غربی و اواخر چهارشنبه در نیمه شمالی، گاهی افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: بیشینه دمای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

رفیعی بیان کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۱۶ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به صفر درجه سانتی‌گراد رسید.

وی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر به عنوان گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای منفی چهار درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم به منفی یک درجه سانتی‌گراد رسید که نسبت به روز گذشته یک درجه سردتر شده است.

وی همچنین برای کلان‌شهر اصفهان در روز سه شنبه (فردا)، آسمان کمی ابری و مه و غبار رقیق گاهی وزش باد از بعدازظهر گاهی افزایش ابر و برای روز چهارشنبه، هوایی قسمتی تا نیمه ابری بتدریج صاف گاهی وزش باد در مرکز غباررقیق پیش‌بینی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان