وضعیت آب و هوا زنجان فردا دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴٠۲ | زنجانی ها یخ می زنند

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا زنجان فردا دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا زنجان فردا دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴٠۲ 
| زنجانی ها یخ می زنند
صفحه اقتصاد -

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوا تا پایان هفته جاری در اغلب مناطق استان به زیر صفر می‌رسد.

حسین سلطانی با بیان اینکه هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف است که گاهی با وزش باد ملایم همراه خواهد شد، افزود:‌ از فردا /دوشنبه/ با عبور موجی از جو منطقه بر پوشش ابرها افزوده می‌شود و تا آخر هفته شرایط جوی پایداری در استان حاکم خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی روزهای آینده نوسانات دمایی محسوسی در استان نخواهیم داشت، یادآور شد:‌ در هفته پیش رو سامانه بارشی جدیدی در استان فعال نخواهد شد.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را یک درجه زیرصفر بیان کرد و گفت:‌ این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه گرمتر شده است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان منفی ۲ و ۱۴ درجه، ابهر منفی ۲ و ۱۱، خرمدره صفر و ۱۱ درجه، آببر هفت و ۱۶ درجه، سلطانیه منفی پنج و ۱۲ درجه، قیدار صفر و ۱۱ درجه و ماهنشان ۲ و ۱۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان