وضعیت آب و هوا اصفهان فردا جمعه ۸ دی ماه ۱۴٠۲ | اصفهانی ها حتما بخوانند

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا اصفهان فردا جمعه ۸ دی ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا اصفهان فردا جمعه ۸ دی ماه ۱۴٠۲ | اصفهانی ها حتما بخوانند
صفحه اقتصاد -

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: سامانه بارشی جدید که با خود بارش برف و باران به همراه دارد، مناطق غرب و جنوب استان را فرا می‌گیرد.

محمد رضا رفیعی افزود: فعالیت سامانه بارشی بصورت برف و باران، وزش باد به نسبت شدید، مه آلودگی و کاهش دید از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت روز جمعه (فردا) بویژه برای مناطق غرب و جنوب و ارتفاعات این مناطق از جمله شهرستان های فریدونشهر، بویین و میاندشت، سمیرم، خوانسار و داران پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: فعالیت این سامانه موجب لغزندگی سطح جاده ها، احتمال وقوع کولاک برف و اختلال در تردد های شهری و روستایی خواهد شد که در این زمینه هشدار زرد صادر شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: از اوایل وقت روز شنبه هفته آینده تا اواخر وقت روز یکشنبه نیز شرایط پایداری و سکون نسبی جو، غبارآلودگی، کاهش دید و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و انباشت آلاینده‌ها برای مناطق مرکزی، صنعتی و کلانشهر اصفهان پیش بینی می‌شود که به افزایش شاخص کیفیت هوا در حد ناسالم برای عموم منجر خواهد شد.

وی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۲ و فرودگاه شهید بهشتی با دمای منفی هفت درجه سانتیگراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

رفیعی افزود: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۱۹ درجه سانتیگراد و در سردترین ساعات به منفی یک درجه سانتیگراد رسید.

به گفته وی، دمای صبح امروز شهر اصفهان هم صفر درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

وی بیان کرد: دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان