وضعیت آب و هوا بوشهر فردا دوشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴٠۲ | غبار محلی در راه بوشهر

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا بوشهر فردا دوشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا بوشهر فردا دوشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴٠۲ 
| غبار محلی در راه بوشهر
صفحه اقتصاد -

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی‌ هواشناسی، تا پایان هفته افزون بر تداوم کاهش دما برای مناطق مستعد این استان مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

پیام مساعدی افزود: در مدت یاد شده برای استان و خلیج فارس جوی آرام پیش‌بینی شده و در این مدت غبار محلی و در برخی ساعت‌ها وزش ملایم باد از پدیده‌های مورد انتظار خواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با تداوم روند کاهشی دما در این استان بهرگان، دیلم، و جم به ترتیب با ۶، ۷ و ۹ درجه سانتیگراد کمترین میزان دما و کنگان با ۲۹ درجه سانتیگراد بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های قابل پیش‌بینی برای این استان است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۰۰ ، مد اول ساعت ۱۲:۴۵، جزر دوم ساعت ۱۶:۱۰ و مد دوم ساعت ۲۲:۵۰ خواهد بود.​

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان