حضور هدفمند آریاساسول در اویل شوی تهران

شرکت پلیمر آریاساسول با برنامه‌ریزی هدفمند حضور فعالی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران دارد.

حضور هدفمند آریاساسول در اویل شوی تهران
صفحه اقتصاد -

بزرگ‌ترین رویداد صنعت نفت ایران امروز (چهارشنبه، 19 اردیبهشت‌ماه) با حضور مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، در این رویداد بین‌المللی صنعت نفت، مشارکت‌کنندگان به تبادل دانش و فناوری‌های روز صنعت می‌پردازند و با هدف اشتراک آخرین دستاوردها با یکدیگر گفت‌و‌گو می‌کنند.

شرکت‌های توانمند ایرانی در این نمایشگاه فرصت می‌یابند تا آخرین موفقیت‌های خود در عرصه ساخت داخلی را به نمایش بگذارند و برای تقویت خود با صنعتگران روز دنیا مذاکره کنند.

جذب سرمایه برای توسعه صنعت در بخش‌های مختلف و یافتن فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران داخلی از دیگر فرصت‌های ارائه شده در این نمایشگاه است.

شرکت‌های پتروشیمی و صادرات محور وابسته به صنعت نفت نیز این رویداد را مجالی برای ارائه محصولات خود به مشتریان و رایزنی با مشتریان بالقوه داخلی و خارجی می‌یابند.

شرکت پلیمر آریاساسول نیز در این رویداد همچون سال‌های گذشته به صورت فعال حضور دارد و اهداف از پیش تعیین شده‌ای را دنبال می‌کند.

کارشناسان مدیریت‌های مختلف آریاساسول از جمله بازرگانی، مجتمع، نوآوری و سرمایه‌های انسانی در این رویداد با نگاه به فرصت‌های پیش‌رو برای مذاکره با مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در طول این رویداد 4 روزه حضور خواهند داشت.

روابط عمومی آریاساسول نیز برای نمایش دستاوردها و موفقیت‌های شرکت برنامه‌های متنوعی را دنبال می‌کند.

توسعه بازار مشتریان، تعامل با مشتریان سنتی، شناسایی نیازهای مشتریان داخلی و خارجی، یافتن منابع تجهیزات توانمند و رایزنی برای توسعه راهکارهای مالی و سرمایه‌گذاری از برنامه‌های محوری آریاساسول در اویل شوی بیست و هشتم است.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از امروز (چهارشنبه، 19 اردیبهشت‌ماه) به‌مدت 4 روز تا شنبه (22، اردیبهشت‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار خواهد بود و بازدیدکنندگان می‌توانند از غرفه آریاساسول در سالن 38B به آدرس 38B37 بازدید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان