تقدیر از کارگران نمونه پتروشیمی شهید تندگویان

مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر در پتروشیمی شهید تندگویان برگزار گردید.

تقدیر از کارگران نمونه پتروشیمی شهید تندگویان
صفحه اقتصاد -

 همزمان با هفته بسیج کارگری مراسم تقدیر از کارگران نمونه این شرکت روز سه‌شنبه مورخ ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور رئیس مجتمع ،مشاور فرهنگی مدیرعامل ، جمعی از مدیران و مسئولین و کارگران شرکت در سالن آمفی تئاتر مجتمع برگزار گردید. در آغاز این برنامه حجت الاسلام بروجردی مشاور فرهنگی مدیرعامل با اشاره به اهمیت و جایگاه کار و کارگر در دین اسلام و همچنین دستورات ارزشمند دین مبین در راستای تجلیل و گرامیداشت این قشر زحمتکش از تلاش و کوشش بی‌دریغ کارگران شرکت که موجب دستاوردهای گوناگون در سال گذشته شد، تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی شهیدتندگویان؛ در ادامه برنامه مهدی زاهدی نماینده کارگران شرکت نیز ضمن تشکر از حمایت‌های مدیران و مسئولین از کارگران، همدلی و اتحاد را عامل اصلی موفقیت‌های مجتمع در دستیابی به اهدافش بیان نموده اظهار امیدواری کرد با همفکری و درایت مسئولین و کارگران شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شرکت در آینده نزدیک باشیم.

بخش بعدی برنامه اجرای موسیقی محلی توسط گروه ورنا بود که شور و نشاط خاصی را به مجلس بخشید.

مهندس ملک‌زاده رئیس مجتمع سخنران بعدی برنامه بود که طی سخنانی با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج کارگری نقش بی بدیل کارگران را در استقلال و خودکفایی کشور ستودنی توصیف نموده با اشاره به موفقیتهای شرکت در سال گذشته و فروردین امسال ،از فعالیت‌های جهادگونه کارگران در بخش‌های مختلف تشکر نمود. وی در بخش دیگری از سخنان خویش ضمن اشاره به برنامه‌های انجام شده در شرکت جهت بهبود وضعیت کاری و معیشتی کلیه نیروهای شرکت به ویژه کارگران، رسیدگی به مسائل و دغدغه‌های کارکنان را از اولویت‌های مدیران و مسئولین مجتمع برشمرد.

در پایان این برنامه از ۵۱ نفر از کارگران نمونه شرکت که سه نفر از آنها از میان بانوان سخت کوش مجتمع انتخاب شده بودند با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی گردید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان