دیدار رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار با مدیر عامل شرکت سپاد خراسان

در حاشیه همایش ملی مدیران مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در مشهد مقدس، ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار و هیات همراه با اعضای هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سپاد خراسان در محل ساختمان این شرکت در شهر مشهد مقدس دیدار و گفت و گو کردند.

دیدار رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار با مدیر عامل شرکت سپاد خراسان
صفحه اقتصاد -

این نشست در راستای فعالیت شرکت سپاد در قالب شرکت نگین توسعه الماس بعنوان نماینده سپاد در منطقه آزاد چابهار با حضور حمیرا ریگی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار، معاون اقتصادی و جمعی از مدیران سازمان و همچنین حضور مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی تشکیل و در ابتدای نشست علیرضا هوشنگ نژاد مدیرعامل شرکت سپاد توضیحات مبسوطی از روند پایه گذاری و شکل گیری منطقه تجاری گردشگری سپاد و سایر فعالیتهای این شرکت و آخرین اقدامات انجام شده توسط نماینده سپاد در منطقه آزاد چابهار، زمینه های تثبیت و توسعه همکاری های فیمابین را تشریح نمود.

سپس ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با حضور در نشست اشاره داشت با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری بنام سال جهش تولید با مشارکت مردم، از سرمایه گذاری شرکت سپاد خراسان در منطقه آزاد چابهار با استفاده از پشتوانه بیش از ده هزار نفری مردمی و جامعه ایثارگری آن، استقبال و اعلام حمایت نمود.

در ادامه حمیرا ریگی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان اعلام نمود شرکت سپاد و نماینده آن در منطقه آزاد چابهار، علیرغم مدت زمان حداقلی از استقرار و آغاز فعالیت در منطقه، توانسته اقدامات و توافقات اولیه مناسبی را برقرار و به قرارداد نزدیک نماید. به همین دلیل و با کمتر از دو ماه از انتصاب اینجانب، با سفر به مشهد مقدس و بازدید میدانی از پروژه های اجرا شده، مشارکت های صورت گرفته برای سرمایه گذاری در منطقه تجاری گردشگری سپاد که بیانگر توان تیم های مدیریتی این شرکت می باشد با نظر مساعد، تفاهم نامه های منعقد شده با سازمان منطقه آزاد چابهار را در دوره مدیریت سابق به قرارداد تبدیل و وارد مرحله اجرایی خواهیم شد.

در پایان نشست ضمن تاکید بر تداوم و تقویت و توسعه همکاریهای فیمابین، مقرر شد تفاهم نامه های قبلی با قوت بیشتری تنظیم و در اسرع وقت تبدیل به قرارداد و اجرایی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان