منطقه آزاد اروند

دیدار با امام جمعه آبادان در هفته کار و کارگر

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت گرامیداشت هفته کارو کارگر با امام جمعه آبادان دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار با امام جمعه آبادان در هفته کار و کارگر
صفحه اقتصاد -

حجت الاسلام غبیشاوی در این دیدار که با حضور جمعی از کارگران نمونه شهرستان آبادان انجام شد، گفت : مقام معظم رهبری تاکید داشتند به احوال کارگران رسیدگی شود و شرایط کاری آنان ساماندهی شود.

این مقام مسئول به ظرفیت‌های کشورمان در زمینه تولید کار و اشتغال اشاره کرد و افزود: همه ی ارگان های موجود در منطقه باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلاتی که هم اکنون در شهر وجود دارد مربوط به بیمه کارکنان شهرداری آبادان است و لذا حل این دست از مسائل همدلی و تعامل تمامی ارگان ها و نهادهای شهرستان و منطقه را می طلبد تا کارگران ما بیکار نشوند و بتوانند روی پای خودشان بایستند.

امام جمعه آبادان ادامه داد: امیدواریم در آینده نزدیک مسئولان بتوانند گام‌های موثری در زمینه حل مشکلات جامعه کارگری بردارند.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد اروند نیز دراین دیدار ضمن ارائه گزارش از فعالیت های مختلف این سازمان در حوزه های مختلف بویژه اقدامات موثر در خصوص رفع بیکاری ،اشتغال، روابط کار و رفع مشکلات جامعه کارگری به تشریح فعالیت های انجام شده در این خصوص پرداخت.

محبوبه آل علی اقدامات صورت گرفته در هفته کار و کارگر برای گرامیداشت از خدمات کارگران منطقه را اعلام کرده و بر اهمیت و نقش کارگران در تولید و توسعه اقتصاد منطقه آزاد اروند تاکید کرد.

در پایان این دیدار با اهدا هدایی از کارگران نمونه صنوف مختلف تجلیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان