بازدید نماینده ویژه رئیس جمهور از غرفه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش

دکتر عبدالملکی ضمن ابراز رضایت از تسهیل فرایند‌ها توسط شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، بر ایجاد بسترهای متنوع معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد تاکید کرد.

بازدید نماینده ویژه رئیس جمهور از غرفه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش
صفحه اقتصاد -

دکتر حجت الله عبدالملکی صبح امروز در سفر خود به جزیره کیش از غرفه فرصت های سرمایه گذاری که در پایانه جدید فرودگاه بین المللی جزیره برپا شده است، بازدید کرد و گفت: ایجاد چنین بستر هایی نقش مهمی در معرفی ظرفیت ها و فرصت های مناطق آزاد به عنوان بهشت سرمایه‌گذاری به مخاطبان گروه هدف، جذب و جلوگیری از خروج سرمایه ها از کشور دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، وی در ادامه، معرفی و بهره وری از ظرفیت های مناطق آزاد را فرصتی برای دستیابی به اهداف کلان اقتصادی کشور عنوان کرد. بر اساس این گزارش، بیش از 100 بسته سرمایه گذاری در حوزه های مختلف از جمله عمرانی، گردشگری سلامت، ورزشی و تفریحی و فناوری از سوی سازمان منطقه آزاد کیش طراحی و تعریف شده است.

 گفتنی است رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، وحید زارع فکری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان، امین میرزایی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، عزت الله محمدی مدیرعامل شرکت مدیریت و توسعه بنادر و فرودگاه های کیش و جمعی از معاونان و مدیران سازمان در این بازدید نماینده ویژه رئیس جمهور را همراهی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان