فوری؛ جشنواره ۲۱ گیگا بایت اینترنت رایگان با ۲ کد فعال سازی | هم اینترنت رایگان بگیرید هم تخفیف مکالمه

خود شما نیز می‌توانید با استفاده از کد فعال سازی 14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل، سیم‌کارت خود را به 4G تبدیل کنید و علاوه بر بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت‌تر، بسته اینترنتی هدیه را نیز دریافت نمایید.

فوری؛ جشنواره ۲۱ گیگا بایت اینترنت رایگان با ۲ کد فعال سازی | هم اینترنت رایگان بگیرید هم تخفیف مکالمه
صفحه اقتصاد -

با ارسال شماره دوستان ایرانسلی خود به سرشماره ۳۱۱۶ و دعوت آن‌ها به تبدیل سیم‌کارتشان به ۴G هر دو از ۱ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید! ۱ گیگابایت اینترنت رایگان به محض شروع استفاده وی از اینترنت ۴G به هر دوی شما تعلق می‌گیرد. برای استفاده از این طرح، دوست ایرانسلی شما باید گوشی با قابلیت اینترنت ۴G داشته باشد. بسته اینترنت هدیه ۱ روزه، فقط تا پایان همان روز اعتبار خواهد داشت. خود شما نیز می‌توانید با استفاده از کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل، سیم‌کارت خود را به ۴G تبدیل کنید و علاوه بر بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت‌تر، بسته اینترنتی هدیه را نیز دریافت نمایید.

کد تخفیف ایرانسل ویژه مکالمه و اینترنت در بسته‌های بوم

هر مشترک ایرانسل می‌تواند یک بسته ترکیبی بوم شامل مقدار حجم اینترنت، تعداد دقیقه‌های مکالمه ایرانسلی و تعداد پیامک‌های ایرانسلی فارسی که متناسب با نیاز و استفاده خود می‌داند، را به صورت شخصی‌سازی شده با استفاده از این کد تخفیف ایرانسل خریداری نماید. بسته بوم+ علاوه بر ویژگی‌های بسته بوم، به شما امکان تبدیل حجم اینترنت به دقیقه مکالمه یا برعکس را خواهد داد.

هدایای ویژه خرید سیم‎‌کارت اعتباری سیمین ایرانسل

با خرید سیم‌کارت اعتباری سیمین ایرانسل می‌توانید از هدایای ویژه شامل ۵ گیگابایت اینترنت هدیه ایرانسل (معتبر تا ۵ ماه)، ۴ گیگابایت اینترنت هدیه ویژه (معتبر تا ۳ ماه)، ۶۰ دقیقه مکالمه رایگان،‌ ۶۰ عدد پیامک رایگان و ۵۰۰ تومان اعتبار اولیه بهره‌مند شوید. 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان