پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

در این خبر به پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، پرداخته شده است.

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

قیمت طلا و سکه در طول معاملات روز یکشنبه هر سه روند افزایشی، کاهشی و خنثی را تجربه کرد. اما در پایان معاملات روند قیمت بازار طلا یکدست افزایشی شد. معامله‌گران روند بازار را باثبات ارزیابی می‌کنند.

قیمت طلا و سکه با وجود کاهش قیمت دلار، بسته بودن بازارهای جهانی و ثبات قیمت اونس طلا، در دومین روز هفته با روند نامتوازنی بازگشایی شد. اما در ادامه معاملات، روند قیمت در بازار طلا در تمام قطعات و وزن‌ها افزایش‌های ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی داشت.

معامله‌گران روند بازار طلا را باثبات ارزیابی می‌کنند و معتقدند بازار در روزهای گذشته در روند اصلاحی قرار داشت و فراز و فرودهای روز یکشنبه نیز روند به حساب نمی‌آید. 

در حالی که نوزدهمین حراج شمش طلا روز یکشنبه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شد، برخی از فعالان بازار برگزاری این سلسله‌حراج‌ها را در کاهش حباب سکه موثر می‌دانند. این در حالی است که در دومین روز هفته، حباب سکه در تمام قطعات افزایشی شد.

سکه بهار به کانال ۴۰ میلیونی برگشت

قیمت سکه امامی روز یکشنبه دوم اردیبهشت با افزایش ۲۷۷ هزار تومانی با رقم ۴۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومانی معامله شد. سکه‌ بهار افزایش ۴۰۵ هزار تومانی داشت و به کانال ۴۰ میلیون تومانی صعود کرد و روی قیمت ۴۰ میلیون و ۴۱۵ هزار تومانی ایستاد.

گفتنی است در دومین روز هفته قیمت نیم‌‌سکه بدون تغییر و با رقم ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد. قیمت ربع‌سکه با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی روی رقم ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی معامله شد. قیمت سکه گرمی نیز روز یکشنبه افزایش ۲۰۰ هزار تومانی داشت و با رقم هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی معامله شد.

مثقال به کانال ۱۶ میلیونی صعود کرد

قیمت طلا روز یکشنبه افزایشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۲۱۵ هزار تومان رشد داشت و به کانال ۱۶ میلیونی صعود کرد. این مقدار طلا با قیمت ۱۶ میلیون و ۸۴ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۵۲ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۷‍۱۳ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۶۶۳ هزار تومان بسته شد.

افزایش حباب سکه در دومین روز معاملاتی هفته بیش از افزایش قیمت قطعات سکه بود. حباب سکه امامی ۳۲۷ هزار تومان، سکه بهار ۴۲۴ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۱۵ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۰۷ هزار تومان و سکه گرمی ۲۰۴ هزار تومان رشد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان