بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

حمایت دستگاه قضایی از تقویت اشتغال و رفع موانع تولید، به گزارش روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، دکتر حقایقی رئیس دادگستری و رشیدی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب بازدید نمودند.

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب
صفحه اقتصاد -

در این بازدید که با حضور مهندس زحمتکش مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب انجام شد، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لامرد از بخش های مختلف سالکو بازدید نموده و در جریان روند تولید در بزرگ ترین و مدرن ترین کارخانه آلومینیوم کشور قرار گرفتند. مهندس زحمتکش در جریان این بازدید گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه های مختلف و آخرین وضعیت تولید ارائه داد.

مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب وجود نیروی انسانی متخصص جوان را یکی از افتخارات آلومینیوم جنوب برشمرد و اضافه کرد: درحال حاضر قریب به 2500 نفر به صورت مستقیم در این واحد صنعتی بزرگ مشغول به کار هستند که ٩۵ درصد آنان از جوانان بومی شهرستان های لامرد و مهر می باشند. دکتر حقایقی رئیس دادگستری شهرستان لامرد نیز با تقدیر و سپاس از زحمات و تلاش های انجام شده، مجموعه اقدامات را قابل تقدیر و تحسین دانست و با اشاره به ضرورت داشتن نگاه های بلند برای دستیابی به اهداف بلند، آلومینیوم جنوب را افتخار صنعت آلومینیوم ایران اسلامی دانست.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان