بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

دیدار دکتر عظمایی با فرمانده سپاه ناحیه ورزقان

مدیر مجتمع مس سونگون بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سپاه ناحیه ورزقان با فرمانده آن دیدار نمود.

دیدار دکتر عظمایی با فرمانده سپاه ناحیه ورزقان
صفحه اقتصاد -

در این دیدار دکتر عظمایی با اشاره به عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل گفت: دلیرمردان و غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره موجبات افتخار و مباهات کشور عزیزمان ایران و دنیای اسلام بوده است و در این عملیات هیمنه پوشالی و پوچ بودن ادعاهای این رژیم جعلی و قدرت نظامی و تدافعی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاندند.

مدیر شرکت مس سونگون آذربایجان با اشاره به  طرح های توسعه ای سونگون افزود: بهره برداری از این طرح ها موجبات تحول و انقلاب در زمینه های اجتماعی، اقتصادی، صنعتی، سیاسی و ... در سطح استان و منطقه خواهد بود که انشالله به دست متخصصین و مهندسین داخلی و کارکنان شرکت مس که جهادگران و سربازان جبهه صنعتی اقتصادی هستند محقق خواهد گردید که البته همراهی مسئولان و دیگر ارگان ها را نیز می طلبد که با وجود همدلی و هم افزایی خوبی که در بین مسئولین استان و شهرستان هست بزودی شاهد آن خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات این شرکت در قالب مسئولیت های اجتماعی برون سازمانی گفت :اولویت مجتمع با طرح های زیرساختی و عام المنفعه و پروژه هایی خواهد بود که بیشترین نقش را در توسعه و آبادانی منطقه و ایجاد رفاه برای امت شهید پرور داشته باشد .

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان