بازدید دکتر فروزانمهر مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت آلومینیوم ایران از پروژه های انجام شده در تاسیسات بندر امام خمینی (ره)

دکتر فروزانمهر مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) در تاریخ ۳۰ فروردین ماه، از اسکله اختصاصی و تاسیسات ایرالکو در بندر امام خمینی (ره) بازدید کردند و از نزدیک روند پروژه های انجام گرفته و در دست اقدام این مجموعه را پیگـیری نمودند.

بازدید دکتر فروزانمهر مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت آلومینیوم ایران از پروژه های انجام شده در تاسیسات بندر امام خمینی (ره)
صفحه اقتصاد -

دکتر فروزانمهر مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) در تاریخ ۳۰ فروردین ماه، از اسکله اختصاصی و تاسیسات ایرالکو در بندر امام خمینی (ره) بازدید کردند و از نزدیک روند پروژه های انجام گرفته و در دست اقدام این مجموعه را  پیگـیری نمودند.

اهم پروژه های انجام شده تاسیسات بندر امام خمینی (ره)  در این بازدید

در جهت افزایش ظرفیت سوله برای اولین بار در ایران طراحی ساخت و نصب ایراسلاید از طریق نصب سیستم سوپر دنس فیز به طول ۲۶۰ متر با ۴۰ خروجی تخلیه صورت پذیرفت و ظرفیت سوله از ۳۰ هزار تن به ۶۰ هزار تن افزایش یافت.

بازسازی و راه‌اندازی مجدد تسمه نقاله شماره ۱۴ به طول ۲۶۰ متر که امکان افزایش انتقال و بارگیری ۷۰ درصد از ظرفیت تاسیسات را دارد .

پروژه بارگیری مکانیزه – با راه اندازی این پروژه بارگیری واگن و کامیون به صورت مکانیزه صورت می گیرد که عدم انتشار ذرات آلومینا و هدر رفت منابع – عدم انتشار آلاینده‌های زیست محیطی – جلوگیری از استهلاک بالای تجهیزات و جلوگیری از آسیب به نیروهای انسانی از مزایای این پروژه می باشد .

اتوماسیون سیستم برقی بلت ها – با راه اندازی اتوماسیون سیستم برقی بلت ها ،استهلاک پایین، افزایش سرعت تخلیه تا ۱۰ درصد و قابلیت امکان شبکه و هوشمند سازی فرایند از مزایای این سیستم می باشد .

افزایش ارتفاع نیروجرسی‌های سوله – با افزایش ارتفاع نیوجرسی ها ظرفیت سوله بیشتر و مشکلاتی مانند ریزش آلومینا به پشت نیوجرسی ها و فرسایش دیواره و سازه سوله مرتفع گردید .

طراحی ، ساخت و نصب ۱۳ عدد داست کالکتور- جهت جلوگیری از انتشار و هدر رفت ذرات آلومینای انتقالی در محیط ۸ داست کالکتور موجود پس از ۲۰ سال وارد مدار شده و ۵ داست کالکتور دیگر نیز طراحی و نصب گردیدند.

 پروژه نصب ۲۴ عدد فیدر تخلیه زیر سیلو و سوله که منجر به کاهش هزینه‌های نگهداری و افزایش سرعت تخلیه مواد اولیه گردیده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان