نشست هم اندیشی مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز سراسر کشور

مدیران شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از پنجم مهرماه سال جاری دور جدیدی از بازدید و نظارت‌های استانی را به منظور چابک‌سازی فعالیت نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز و ارتقاء رضایت مشتریان آغاز کردند.

نشست هم اندیشی مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز سراسر کشور
صفحه اقتصاد -

مدیران ارشد این مجموعه با برگزاری گردهمایی در دفاتر منطقه‌ای سراسر کشور، ضمن پایش اجرای فرآیندها و تسریع در اجرای امور جاری نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها، به بررسی نقاط قابل بهبود و گلوگاه‌های موجود در بهینه‌سازی شبکه خدمات پس از فروش خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، بنابراین گزارش، مدیران این مجموعه که در اولین بازدید خود از دفتر منطقه‌ای ایساکو در آذربایجان با حضور مدیران نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های تحت پوشش گرد هم آمده بودند، قرار است تا پایان آذر ماه ضمن برگزاری نشست‌های حضوری، پای گپ و گفت صاحبان امتیاز نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز و مدیران دفاتر بنشینند و ضمن استماع پیشنهادات، انتقادات و خواسته‌های آن‌ها، در راستای تسریع و بهبود خدمات رسانی به مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو همفکری کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

این بازدیدها به صورت هفتگی در دفاتر ایساکو آذربایجان، اصفهان، تهران، تهران حومه، همدان، کرمان، شیراز، ساری، رشت، اهواز و خراسان برنامه‌ریزی شده است و نقطه نظرات حاصل از این جلسات با تشکیل کارگروه هایی در لایه‌های مختلف مدیریتی به صورت هفته به هفته مطرح و راهکارهای لازم برای سرعت بخشیدن به ارایه خدمات پس از فروش و ارتقاء رضایت مشتریان در آن بررسی و اجرایی خواهد شد.

در این سلسه بازدیدها، مدیران از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های تحت پوشش دفاتر نیز بازدید خواهند کرد و بیش از پیش با موارد مطرح شده توسط کارکنان، صاحبان امتیاز و مشتریان آگاه خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان