با صدور حکمی از سوی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی؛

میثم عابدی به سمت سرپرست اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌غربی منصوب شد

دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، با صدور حکمی میثم عابدی را به سمت سرپرست اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌غربی منصوب کرد.

میثم عابدی به سمت سرپرست اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌غربی منصوب شد
صفحه اقتصاد -

در پی این انتصاب، مراسم تکریم مقصود مقدمی‌کیا مدیرکل سابق تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌غربی و معارفه میثم عابدی به سمت سرپرست این اداره‌کل با حضور سید مرتضی حسینی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و مهرزاد اکبرپور مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی و نیز رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی و جمعی از مدیران و مسئولان محلی برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌‌اجتماعی؛ براساس این گزارش، معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی کشور در این مراسم با اشاره به این‌که در حال حاضر ۵٣ درصد از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی هستند، گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در ابتدای این دولت به عنوان ابربدهکار بانکی مطرح بود که با همراهی و حمایت دولت و شخص رئیس‌جمهور بدهی 106 هزار میلیارد تومانی این سازمان به نظام بانکی تسویه شد و علاوه بر آن با افزایش سرمایه صورت گرفته، بانک رفاه به‌عنوان بانک تخصصی حوزه حکمرانی تأمین‌اجتماعی، به عنوان برترین بانک کشور انتخاب شده است.

سید مرتضی حسینی با اعلام کاهش مدت بازپرداخت بدهی سازمان تأمین اجتماعی به مراکز درمانی طرف قرارداد از ١۶ ماه به کمتر از ۵ ماه، افزود: در حال حاضر سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان ملکی که خدمات درمانی رایگان به بیمه‌شدگان ارائه می‌دهد، بیش از 400  مرکز درمانی در سراسر کشور در اختیار دارد و علاوه بر آن بیش از 57 هزار مرکز درمانی، دارویی و تشخیصی طرف قرارداد این سازمان هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: برای خدمت بیشتر و بهتر دستگاه‌های اجرایی به مردم، نیازمند تعامل و همراهی عمومی و همگانی بیشتر هستیم.

رضا ابراهیمی افزود: یک سوم جمعیت استان تحت پوشش خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی هستند که خدمت مطلوب به این اقشار نیازمند تلاش بیشتر است.

عبدالله مسافر یادگاری مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت : بیش از یک میلیون و ٢٨٠ هزار نفر معادل ۴٠ درصد جمعیت کل استان و ۶٠ درصد جمعیت شهری، تحت‌پوشش خدمات درمانی و بیمه‌ای تأمین‌اجتماعی هستند.

براساس گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، متن حکم انتصاب میثم عابدی به سمت سرپرست اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان غربی که از سوی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی صادر شده، به این شرح است:

جناب آقای میثم عابدی

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌غربی منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رویکردها و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ ازجمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری، در انجام وظایف سازمانی و تحقق مأموریت‌ها به شرح ذیل همت گمارید:

-توسعه فرهنگ بیمه‌ای در آحاد جامعه و لزوم آگاهی‌بخشی به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران نسبت به حقوقشان در تأمین‌اجتماعی.

- برنامه‌ریزی و تلاش مستمر در راستای توسعه پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی همگانی با شناسایی و تحت پوشش قراردادن بیمه‌شدگان جدید.

- توجه ویژه به برنامه‌محوری و تلاش در جهت تحقق برنامه‌های تحولی در ارائه خدمات بیمه‌ای و عملیاتی نمودن آن در سطح استان.

-   تمرکز راهبردی بر استفاده از روش‌های نوین در خدمت‌رسانی به مردم در حوزه بیمه‌ای با رویکرد توسعه خدمات غیرحضوری و تحقق تأمین‌اجتماعی هوشمند.

- توسعه فرهنگ خدمت‌محوری به ذی‌نفعان با سرلوحه قرارداد اخلاق دینی در سازمان، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکای اجتماعی.

- تلاش در جهت جلب رضایت و اعتماد مردم شریف استان آذربایجان‌غربی با رفع موانع اداری وسازمانی و تعامل مستمر با افکار عمومی از طریق کارآمدی، پاسخ‌گویی و شفافیت در تأمین‌اجتماعی.

- استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص و لزوم شایسته‌گزینی در انتصابات.

- تلاش در جهت وصول منابع معوق سازمان به‌منظور صیانت از اموال و دارایی‌های بیمه‌شدگان

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

میرهاشم موسوی

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان