پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ | بورس سه شنبه صعود می کند یا سقوط؟

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ و اینکه بورس سه شنبه صعود می کند یا سقوط؟ پرداخته شده است.

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ | بورس سه شنبه صعود می کند یا سقوط؟
صفحه اقتصاد -

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۷۲۵۵ واحدی به ۲,۲۵۳,۶۰۵ واحد رسید.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _دوشنبه ششم فروردین_ با رشد ۱۷۲۵۵ واحدی به ۲,۲۵۳,۶۰۵ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۸۹۶۳.۸۶ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۹۲۶ میلیارد سهم بود که طی ۴۵۹,۴۸۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۳,۴۴۸.۴۷۰ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۱۵۵,۴۲۰.۷۷۰ میلیارد ریال شد.

نمادهای «کچاد»، «نوری» و «بوعلی» بیشترین تأثیر منفی را در شاخص کل گذاشتند.

هیجانِ خرید در معاملات یکشنبه، در معاملات دوشنبه جای خود را به فشار فروش داد. این اتفاق سهامداران را نسبت به معاملات فردا نگران کرده؛ اما آیا باید منتظر اصلاح بازار سرمایه باشیم یا این فشار فروش در معاملات فردا کاسته خواهد شد؟

شهر بورس نوشت: بازار سرمایه در دو روز ابتدایی سال 1403، سبزپوش بود؛ روندی که ادامه آن به اما و اگرهای فراوانی منوط است. در معاملات امروز و همزمان با عرضه صف خرید نماد خساپا، عرضه‌ها در بازار افزایش یافت. با این حال پیش بینی بورس در روز آینده، سه‌شنبه هفت فروردین 1403 چگونه است؟ آیا ترمز بورس در همین روزهای ابتدایی کشیده می‌شود؟!

در روزهای نخست معاملاتی سال جدید، شاخص کل توانست طی دو روز بیش از 55 هزار واحد رشد را تجربه کند و به ارتفاع دو میلیون و 273 هزار واحد برسد. شاخص هم وزن طی نیز دو روز ابتدایی سال وضعیت مشابهی داشت و حتی توانست بهتر از شاخص کل نیز عمل کند.

بازار بورس، امروز (دوشنبه) علی‌رغم آغاز خوبی که داشت، با توجه به عرضه صف خرید بیش از 300 میلیونی نماد خساپا نتوانست سبزپوشی ابتدایی خود را حفظ کند. همین موضوع منجر به افزایش تعداد نمادهای منفی و قرار گرفتن قیمت آخرین معامله اکثر آنها پایین‌تر از قیمت پایانی‌شان شد.

ارزش معاملات امروز به نزدیکی هشت هزار میلیارد تومان رسید و نمادهای خساپا، خودرو و فن افزار در صدر ارزش معاملات قرار گرفتند.

تعداد صفوف خرید بازار امروز به 91 نماد رسید و 38 نماد در صف فروش گرفتار شدند. همچنین 66 درصد از سهام بازار سبزپوش بودند و 34 درصد سهام بازار معادل 262 نماد سرخ پوش شدند.

پیش بینی بورس فردا | سه‌شنبه هفت فروردین 1403

معاملات امروز بازار سرمایه، معامله گران را اندکی نگران کرد. هیجانِ خرید در معاملات یکشنبه، در معاملات دوشنبه جای خود را به فشار فروش داد تا وضعیت معاملات روز آینده در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت نامساعدی که در پایان معاملات دوشنبه شاهد بودیم، در روز سه شنبه باید منتظر آغاز سرخ بازار سرمایه باشیم. در این مسیر، قطعاً معاملات نمادهای خودرویی و به خصوص نماد خساپا برای بازار از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. نمادهای خودرو و خگستر نیز در معاملات فردا می‌توانند تعیین کننده باشند.

سهامداران امیدوارند که در حداقل در نیمه دوم معاملات روز سه شنبه شاهد خودنمایی خریداران در بازار باشند؛ چراکه در غیر این صورت سرخی بازار ادامه دار خواهد بود. به همین خاطر روز سه شنبه، روزی مهم و تعیین کننده برای بازار سرمایه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان