امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و دانشگاه علوم پزشکی اراک

تفاهم‌نامه همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و دانشگاه علوم پزشکی اراک در راستای افزایش رفاه و بهبود امور مالی کارکنان این دانشگاه امضا شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و دانشگاه علوم پزشکی اراک
صفحه اقتصاد -

با حضور «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تعدادی از مدیران بانک و دکتر «علیرضا امانی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، تفاهم‌نامه همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و دانشگاه علوم پزشکی اراک در راستای افزایش رفاه و بهبود امور مالی کارکنان این دانشگاه از طریق اعطای وام قرض‌الحسنه به امضاء رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این مراسم با اشاره به ضرورت توجه همگانی به نقش کلیدی بهداشت در سلامت جامعه، گفت: نقش کلیدی و مؤثر حوزه سلامت در کشور، ضرورت حمایت از قشر فعال در این حوزه را دوچندان کرده است.

«ازگلی» انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی اراک در قالب طرح مهریار را در راستای رفع بخشی از نیازهای مالی پرسنل این مجموعه عنوان کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا با اجرای این تفاهم‌نامه و ارائه خدمات مالی مناسب و به موقع، امکانی فراهم شود تا بخشی از زحمات این قشر خدمت‌رسان جبران شود.

وی با بیان اینکه پتانسیل بسیار بالایی در رابطه با توسعه و تدوین طرح‌ها و مدل‌های خدماتی و تسهیلاتی مبتنی بر بخش درمان وجود دارد، تشریح کرد: انشاالله در آینده‌ای نزدیک و با همفکری با شبکه درمان کشور، بسته‌های خدماتی رفاهی و طرح‌های گسترده‌ای در حوزه درمان از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ارائه خواهد شد.

«احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک نیز با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف، گفت: طرح مهریار و مزایای ویژه این طرح برای پرسنل سازمان و دستگاه‌های مختلف سبب خواهد شد تا علاوه بر ایجاد امکان جهت ارائه خدمات متنوع و پرداخت وام قرض‌الحسنه، مبحث شمولیت قرض‌الحسنه نیز توسعه یابد.

«غلامی» با اشاره به طیف گوناگون و گسترده سازمان‌ها و دستگاه‌های بهره‌مند از طرح مهریار بیان کرد: جوانی، پویایی و ارائه خدمات رضایت‌بخش توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سبب شده تا در حال حاضر بیش ۲۰۰۰ دستگاه مختلف در قالب طرح مهریار با این بانک همکاری کنند.

«رضا وهام» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مرکزی نیز با اشاره به انجام سریع فرآیند انتقال حساب حقوق کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک به این بانک، گفت: در بازه زمانی یک‌ماهه فرآیند افتتاح حساب برای همه کارکنان این دانشگاه انجام شد و بر اساس توافق صورت گرفته، خدمات متنوعی از جمله پرداخت انواع وام قرض‌الحسنه تا سقف ۳ میلیارد ریال به کارکنان این مجموعه ارائه خواهد شد.

در ادامه دکتر «علیرضا امانی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز اظهار داشت: داشتن آرامش فکری مالی در شرایط حاضر به ویژه در کارکنان حوزه سلامت به علت ارتباط مستقیم آن‌ها با بیماران، به نفع همه جامعه، بیماران و گیرندگان خدمت است و انعقاد این تفاهم‌نامه می‌تواند کمکی در این راستا باشد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت‌های مناسب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خدمات‌دهی به حوزه سلامت و درمان، افزود: امیدواریم این همکاری، کمک‌رسان اهداف و برنامه‌های دانشگاه در حوزه سلامت باشد و کارکنان با استفاده از امکانات و وام مالی این بانک بتوانند مشکلات مالی خود را تا حدودی مرتفع کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک این همکاری مشترک را در برای افزایش خدمات رفاهی به استادان، پزشکان و کارکنان دانست و ادامه داد: پرداخت وام کم‌بهره به بیماران صعب‌العلاج مراکز درمانی، پرداخت وام به پزشکان برای خرید مطب و تجهیزات، پرداخت وام برای پروژه‌ها و خرید تجهیزات از جمله مزایای این تفاهم‌نامه است.

گفتنی است در حال حاضر حساب پرداخت حقوق و مزایای بیش از ۷۰۰۰ نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک در قالب حساب پس‌انداز و قرض‌الحسنه به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منتقل شده و بر اساس تفاهم صورت گرفته خدمات متنوعی از جمله پرداخت وام در حوزه‌های مختلف رفاهی، رفع نیازهای ضروری، درمانی و... به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان