اداره کل بهزیستی استان گیلان، یار جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طرح مهریار

با امضای تفاهم‌نامه‌ای اداره کل بهزیستی استان گیلان به مشتریان طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اضافه شد.

اداره کل بهزیستی استان گیلان، یار جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طرح مهریار
صفحه اقتصاد -

«آریا طوفانی» مدیرکل اداره بهزیستی استان گیلان در نشستی مشترک با «محمدرضا نجفی‌شعاع» مدیر شعب بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران در استان گیلان، ضمن تقدیر از عملکرد بانک، از اعلام آمادگی برای انتقال حساب کارکنان اداره بهزیستی گیلان به این بانک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، وی اظهار داشت: کارکنان اداره بهزیستی استان گیلان از طریق طرح مهریار بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران، علاوه بر افزایش رفاه زندگی، به ترویج فرهنگ قرض‌‌الحسنه در جامعه نیز کمک می‌کنند.

«طوفانی» افزود: بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران توانسته با ارائه خدمات نوین و به‌روز در شبکه بانکی، خود را برجسته و متمایز کند. به همین جهت تلاش می‌کنیم تا از طرح‌‌های این برای رفاه بیشتر پرسنل خود، استفاده کنیم.

مدیر بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران در استان گیلان در تشریح طرح مهریار این بانک اظهار داشت: با توجه به مجوز وزارت امور اقتصادی و دارایی به ادارات و شرکت‌ها مبنی بر امکان تمرکز پرداخت حقوق کارکنان در این بانک، طرح مهریار تدوین شده است.

«نجفی‌شعاع» ضمن بیان مشارکت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت‌‌های اجتماعی مرتبط با اداره بهزیستی، خاطر نشان کرد: با عنایت به فعالیت سازمان بهزیستی در حوزه حمایت از اقشار کم‌برخوردار و مسئولیت اجتماعی بانک در حمایت از آن‌ها، افزایش تعاملات میان این بانک و بهزیستی، زمینه‌ساز ارائه خدمات مطلوب‌‌تر خواهد شد.

گفتنی است شهرداری رشت، منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، اداره کل استاندارد استان، اداره آب منطقه‌‌ای استان گیلان در طرح مهریار با بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران مشارکت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان