بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۸۱هزار فقره وام به مردم گیلان پرداخت کرد

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گیلان درباره وام‌های پرداخت شده به مشتریان در سال گذشته گفت: بانک در استان گیلان ۸۱هزار فقره وام به مبلغ ۵۲هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرده است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۸۱هزار فقره وام به مردم گیلان پرداخت کرد
صفحه اقتصاد -

«محمدرضا نجفی‌شعاع» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گیلان تأکید کرد: قرض‌الحسنه به عنوان یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ابزار‌های تأمین مالی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و توسعه و ترویج آن، نیازمند فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت عموم مردم و نیز حمایت‌های جامعه خیّرین، سازمان‌های مردمی و نهاد‌های حمایتی است.

نجفی‌شعاع اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گیلان دارای ۱۸ شعبه است که از این تعداد هفت شعبه در مرکز استان و ۱۱ شعبه در شهرستان‌های استان واقع شده است. شایان ذکر است یک باجه نیز در منطقه آزاد انزلی در حال خدمات‌رسانی به مشتریان است.

وی خبر داد: تعداد مشتریان بانک در استان تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۰۷هزار نفر بوده و از این تعداد، ۳۴هزار نفر در سال ۱۴۰۲ به جمع مشتریان بانک پیوسته‌اند.

نجفی‌شعاع گفت: منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گیلان در پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۳۹هزار میلیارد ریال بوده که با لطف و عنایت پروردگار متعال و در سایه رهنمود‌های مدیران ارشد بانک، در حال حاضر این عدد به بیش از ۶۴هزار میلیارد ریال رسیده است و رشد ۶۲ درصدی را نشان می‌دهد که در مقایسه با رشد منابع سایر بانک‌ها در استان کم‌نظیر است.

وی درباره وام‌های پرداخت شده به مشتریان در سال ۱۴۰۲ گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گیلان تعداد ۸۱هزار فقره وام به مبلغ ۵۲هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرده است.

نجفی‌شعاع افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰ فقره تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به مبلغ ۲۶ میلیارد ریال، ۵۶ فقره تسهیلات جزء ۳ بند ب تبصره ۱۸ به مبلغ ۸۵ میلیارد ریال، تعداد ۹ فقره تسهیلات جزء ۳ بند ب تبصره ۱۸ به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال، ۸۸۶ فقره تسهیلات جزء ۴ بند ب تبصره ۱۸ به مبلغ ۱۰۴۹ میلیارد ریال، ۲۴۵ فقره تسهیلات مشاغل خانگی به مبلغ ۱۳۵ میلیارد ریال، ۱۸۸ فقره وام فرزندآوری به مبلغ ۹۰ میلیارد ریال و ۵۲۰ فقره وام ازدواج به مبلغ ۱۰۲۸ میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گیلان درباره نرخ مطالبات به تسهیلات بانک در استان خاطرنشان ساخت: نسبت مطالبات به مصارف بانک در استان در حدود ۰.۲۵ (بیست‌وپنج صدم) درصد است.

وی خبر داد: در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با توجه به ایجاد بسترهای مناسب برای کاهش مراجعه مشتریان به شعب فیزیکی بانک، در سال گذشته افتتاح ۵۶هزار فقره حساب و پرداخت ۴۱هزار فقره وام به‌صورت غیرحضوری و آنلاین انجام شده است.

نجفی‌شعاع درباره اقدامت انجام شده از سوی بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی، گفت: در راستای حمایت از دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار و محروم، بسته‌های آموزشی و ملزومات تحصیلی بین دانش‌آموزان دبستان‌های واقع در ۲ روستا‌ از توابع شهرستان فومن توزیع شد.

وی اظهار داشت: همه موفقیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مرهون زحمات کارکنان شریف آن است. خوشنامی بانک و اعتماد مردم به آن، بلکه نتیجه رفتار صحیح و مشتری‌مدارانه کارکنانش بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان