ارائه خدمات با فناوری روز با جوایز بزرگ

باران جوایز ارزنده در جشنواره بانک کشاورزی

استفاده از فناوری‌های روز دنیا در مسیر ارائه خدمات بهینه با محوریت مشتری‌مداری از اصلی‌ترین رویکردهای بانک کشاورزی در جامعه هدف به شمار می‌آید. این بانک برای تحقق اهداف خود، ارائه محصولات فناورمحور را با تلاشی بیش از گذشته به انجام می‌رساند. اپلیکیشن باران یکی از این محصولات است که دارای مزایای ویژه‌ و جوایز ارزنده‌ای است.

باران جوایز ارزنده در جشنواره بانک کشاورزی
صفحه اقتصاد -

با اپلیکیشن باران از بانک کشاورزی بهترین خدمات را تجربه کنید و شانس برنده شدن جوایز ارزشمند را داشته باشید! علاوه بر استفاده از فناوری‌های پیشرفته، امکانات منحصر به فرد و جوایز فراوان منتظر شماست. 

بانک کشاورزی که در سال ۱۴۰۱ بیش از یک میلیون تسهیلات پرداخت کرده است، امسال بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اعطا کرد که دستاورد بزرگی برای بانک کشاورزی محسوب می شود. در سال ۱۴۰۲ ضمانت نامه ها ۳ برابر و عملیات بانک کشاورزی ۲ برابر سال گذشته بوده است، همچنین در عملیات ارزی ۴ رتبه ارتقا داشته است.

دغدغه مهم بانک کشاورزی بازگشت به موقع منابع و تخصیص تسهیلات در جای مناسب است،به همین منظور با روش‌های فناورمحور و تعامل صحیح با سرشاخه های خدمت رسانی، سیاست ها و برنامه های خود را در مسیر مصلحت بانک و تامین کنندگان کوچک و بزرگ تنظیم کرده است.

پرهیز از شعبه محوری به سمت مشتری محوری بر اساس نیاز مشتری در ارائه خدمات از اصول بانک کشاورزی است که با سامانه های الکترونیک امکان خدمات غیرحضوری را ایجاد می‌کند. 

251400001

 

مزایا و خدمات برنامه کاربردی «باران» بانک کشاورزی

اپلیکیشن «باران» به عنوان بخشی از پلتفرم جامع دیجیتال بانک کشاورزی، بانک همیشه همراه و در دسترس مشتریان است که به دور از پیچیدگی‌های رایج در اپلیکیشن‌های فعلی، امکان استفاده از تمامی خدمات و سرویس های بانکی موجود و سرویس های ارزش افزوده را به صورت یکپارچه و جامع در قالب اپلیکیشن‌های موبایلی اندروید و وب اپلیکیشن (PWA) با ظاهر و کاربری مشابه یکدیگر فراهم می کند.

این برنامه کاربردی برای بهتر ارائه دادن خدمات به مشتریان از طرف بانک کشاورزی به صورت لحظه‌ای به‌روزرسانی می‌شود. در قابلیت های جدید اپلیکیشن «باران» می‌توان به خدمت انتقال وجه هوشمند اشاره کرد که از سرویس های رقابتی بانک کشاورزی است و با پیشنهاد هوشمند انواع روش های انتقال وجه (حسابی، کارتی، پایا، ساتنا و پل)، با توجه به مبلغ مورد نظر، ضمن نمایش هزینه کارمزد و زمان انجام تراکنش هریک از گزینه ها، مشتری را در انتخاب بهترین و مناسب ترین روش ممکن برای انتقال وجه راهنمایی می کند.

همچنین از طریق سرویس شارژ حساب، امکان افزایش موجودی از طریق سایر حساب های فرد با سرعت و سهولت بیشتری فراهم شده است.

بر اساس این گزارش، خدمت احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری برای مشتریان جدید، امکان افتتاح حساب های جدید فقط با یک بار احراز هویت، طراحی ظاهری (UI/UX)جدید، رمز پویای کارت (فعالسازی، غیرفعالسازی، رفع انسداد و استعلام)، انسداد کارت، تغییر حساب پیش فرض کارت، صورتحساب پنج گردش آخر حساب، اضافه کردن حساب و کارت، گزارش صورتحساب در بازه انتخابی مشتری، مدیریت چک برگشتی، اپلیکیشن دو زبانه (فارسی و انگلیسی) با امکان تغییر تم، مدیریت چک صیادی، پرداخت اقساط، فروش بسته های اینترنتی، پرداخت قبوض (برق، تلفن، گاز، موبایل)، مدیریت ضمانت ها، شارژ مستقیم سیمکارت تلفن همراه، تسهیلات غیرحضوری (آسان)، مشارکت در طرح احسان، غیرفعالسازی خدمات غیرحضوری و استعلام پایا/ساتنا/پل، از دیگر قابلیت های اپلیکیشن «باران» بانک کشاورزی است.

طبق اعلام بانک کشاورزی، امکانات دیگری ازجمله فعالسازی غیرحضوری کارت، کیف پول ریال دیجیتال بانک مرکزی، شارژ حساب از طریق برداشت مستقیم، درخواست چک دیجیتال (چابک)، درخواست سفته الکترونیک، صدور کارت هدیه مجازی، دریافت وجه بدون کارت از خودپرداز از طریق باران و خدمات کهربا (پرداخت موبایلی) نیز به تدریج تا پایان سال جاری در «باران» پیاده سازی و منتشر خواهد شد.

ebd8651a-6754-495c-b158-ee84350cebe2-1024x461

 

باران نصب کن جایزه ببر

«جشنواره باران» بانک کشاورزی از اول اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد و مشتریانی که نسبت به نصب و استفاده از خدمات اپلیکیشن «باران» اقدام کنند، در قرعه کشی جوایز این جشنواره شرکت داده می شوند.

شرایط شرکت در «جشنواره باران» شامل ﻧﺼﺐ ﺍﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻦ «ﺑﺎﺭﺍﻥ»، ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺣﺪﺍﻗﻞ یک ﺗﺮﺍﮐﻨﺶ ﺩﺭ این اپلیکیشن، ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﻣﯿﺎﻧﮕﯿﻦ حساب ۱۰ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺭﯾﺎﻝ ﻭ ﮐﺴﺐ ﺣﺪﺍﻗﻞ ۳۰ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ (ﻧﺼﺐ ﺍﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ۱۰ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ، ﺩﻭ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﺍﺯﺍﯼ ﻫﺮ ۱۰ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺭﯾﺎﻝ موجودی حساب، ﯾﮏ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﺍﺯﺍﯼ ﻫﺮ ٣ ﺗﺮﺍﮐﻨﺶ ﺧﺮﯾﺪ ﺷﺎﺭﮊ ﯾﺎ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﻗﺒﺾ ﺩﺭ ﺍﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ و ﭘﻨﺞ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﺍﺯﺍﯼ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻫﺮ ﻣﺸﺘﺮﯼ ﺑﺎ ﮐﺪ ﻣﻌﺮﻑ) است.

زﻣﺎﻥ ﻗﺮﻋﻪ ﮐﺸﯽ «جشنواره باران» بانک کشاورزی، ﻫﻔﺘﻪ ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ ﻣﺎﻩ ۱۴۰۳ و جوایز این جشنواره شامل ۵۰۰ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی خواهد بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان