اختصاصی صفحه اقتصاد

امکانات ویژه نسخه جدید همراه‌بانک صادرات

بانک صادرات ایران یکی از کامل‌ترین و به‌روزترین همراه بانک‌ها را در اختیار مشتریانش قرار داده است. این بانک با نیازسنجی جامعه مخاطب خود نسخه جدید همراه‌بانک را با امکانات جدیدتری در دسترس قرار داده تا امور بانکی موردنظر مشتریان با سرعت و سهولت بیشتری به صورت غیرحضوری انجام بگیرد.

امکانات ویژه نسخه جدید همراه‌بانک صادرات
صفحه اقتصاد -

همراه بانک در راستای تامین نیازهای مشتریان به صورت آنلاین توسط بانک صادرات ایران ارائه شده است که خدماتی همچون انتقال وجه درون بانکی، انتقال وجه بین بانکی، خدمات مربوط به چک، کارت به کارت شتابی و غیرشتابی، پرداخت قبوض و اقساط، پرداخت اقساط تسهیلات، اطلاع از موجودی حساب ها، گزارش تراکنش ها و ... از جمله مزایای آن می‌باشد.

مشتریان می‌توانند از طریق همراه بانک صادرات ایران وجه بالای 10 میلیون تومان و تا سقف 100 میلیون تومان را به حساب‌های بانکی واریز کنند. برای انتقال وجه بین حساب های داخلی نیز محدودیتی در مبلغ وجود ندارد.

بانک صادرات ایران در نسخه جدید همراه بانک خود توجه ویژه‌ای به نیازهای مشتریان توجه ویژه ای کرده است که از جمله آنها می‌توان به بازنشانی خودکار رمز پیامکی، صدور و واگذاری چکنو، رفع مشکلات گزارش شده برای دارندگان سیم کارت های رایتل، اعلام نرخ ارز، دسترسی به لیست شعب، مدیریت چند کارت با یک اپلیکیشن و دریافت شماره شبا را ارتقاء داده است.

بانک صادرات ایران برای تسریع ارقام رمز پویا، امکان بازنشانی خودکار رمز پویا را در نسخه جدید همراه‌بانک خود فراهم کرده است. مشتریان با استفاده از این خدمت می‌توانند ارقام رمز پویا را به صورت خودکار و بدون نیاز به حفظ و جایگزاری در تراکنش مدنظر به انجام برسانند.

براساس این گزارش، امکان صدور و واگذاری چکنو از دیگر امکانات به‌روز شده در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران است. چکنو یا همان چک امن دیجیتال نوعی چک دیجیتالی است مشتریان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با امنیت کامل از این محصول در مراودات تجاری خود استفاده کنند.

علاوه بر این، در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران تمامی مشکلاتی که دارندگان سیم کارت های رایتل برای نصب و استفاده از این اپلیکیشن داشتند، رفع شده است.

از دیگر خدماتی که در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران ارائه شده است، اعلام نرخ ارز به صورت لحظه ای است. نرخ ارز آزاد، نرخ ارز دولتی، نرخ ارز سنا و نرخ حواله ارزی از جمله نرخ هایی است که در این اپلیکیشن اطلاعات مربوط به آنها منتشر می‌گردد.

شعبه یاب و مدیریت چند کارت با یک همراه بانک نیز در نسخه جدید همراه‌بانک صادرات ایجاد شده است. مشتریان می‌توانند تمامی کارت های متصل به حساب های بانک صادرات خود را از طریق یک همراه بانک مدیریت کنند و نزدیک‌ترین شعبه محل سکونت یا کار خود را از طریق این برنامه‌کاربردی پیدا کنند.

همچنین در همراه بانک صادرات ایران این امکان فراهم شده است تا شماره شبا از بخش محاسبه شبا در کمترین زمان دریافت شود.

متقاضیان می‌توانند نسخه جدید همراه بانک صادرات را از صفحه اصلی بانک صادرات ایران دریافت کنند و برای فعالسازی رمز پویا، با توجه به مراحل درخواستی، ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان