از نیروهای شرکتی چه خبر؟ / قانون ساماندهی کارکنان دولت شامل چه کسانی می شود؟

نماینده مجلس خاطر نشان کرد که این طرح شامل نیروی های شرکتی که در سال ۱۴۰۱ کار می کردن و حال نیز تا پایان ۱۴۰۲به صورت تمام وقت مشغول به کار خواهند بود می شود.

از نیروهای شرکتی چه خبر؟ / قانون ساماندهی کارکنان دولت شامل چه کسانی می شود؟
صفحه اقتصاد -

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: از سال آینده کلیه فعالیت‌های حجمی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی غیردولتی باید بدون واسطه و از طریق قرارداد مستقیم با کارکنان انجام شود.

مهدی عسگری با اشاره به رفع ایرادات طرح تبدیل وضعیت (ساماندهی) کارکنان دستگاه‌های اجرایی در مجلس، بیان کرد: براساس این مصوبه، کلیه فعالیت های حجمی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی غیردولتی از ابتدای سال ۱۴۰۳ باید بدون واسطه و از طریق قرارداد مستقیم با کارکنان انجام شود.

️وی در ادامه اظهار کرد: منظور از فعالیت های حجمی؛ فعالیت های مستمری است که در طول یک‌سال مورد نیاز دستگاه بوده و با استفاده از امکانات و تجهیزات همان دستگاه انجام می‌شود و درعین حال فاقد پست سازمانی است. مانند حمل و نقل، تعمیرات، خدمات، فضای سبز.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کارکنان شرکتی درصورتی که بطور غیرمستقیم و تمام وقت تا پایان سال ۱۴۰۱ و نیز سال جاری مشغول به کار بوده‌اند مشمول این مصوبه خواهند شد.

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    یعتی رانندهای استیجاری ک بیمه دارند را شامل میشود؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان