فوری | عیدی ویژه دولت برای کارمندان تصویب شد | خبر مهم درباره عیدی ویژه رئیسی برای کارمندان

رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی در توئیتی به اصلاح طرح ‎ساماندهی استخدام کارکنان دولت بعد از ۳ سال، اشاره کرد.

فوری | عیدی ویژه دولت برای کارمندان تصویب شد | خبر مهم درباره عیدی ویژه رئیسی برای کارمندان
صفحه اقتصاد -

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‌الحمدلله طرح ‎ساماندهی استخدام کارکنان دولت بعد از ۳ سال با تلاش نمایندگان در مجلس اصلاح شد؛این قانون پاسخی به مطالبه میلیون‌ها کارمند زحمتکش برای خروج آنها از بلاتکلیفی در راستای حذف شرکت‌های واسط و تبدیل قرارداد نیروهای شرکتی به قرارداد کار معین خواهد بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، از تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت به عنوان گامی در جهت تضمین امنیت شغلی این قشر و ایجاد انگیزه در آنها برای ارائه خدمات بهتر به مردم یاد کرد.

رمضانعلی سنگدوینی با اشاره به مصوبه کمیسیون اجتماعی در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت به عنوان گامی اساسی در جهت تامین امنیت شغلی این قشر، گفت: بعد از فراز و نشیب‌هایی که در مسیر بررسی و تصویب این طرح وجود داشت، با تعامل و همراهی اعضای کمیسیون اجتماعی، رییس محترم مجلس شورای اسلامی و همچنین شورای نگهبان، این مهم به سرانجام رسید.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح ساماندهی کارکنان دولت به دنبال نگرانی بخش زیادی از کارکنان نسبت به عدم امنیت شغلی ارائه شده بود که با تصویب آن قطعا این دغدغه آنها رفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح قرار شد کارکنان دولت در قالب قرارداد مستقیم و قرارداد کار معین با سازمان‎‌های موضوع ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه همکاری داشته باشند.

سنگدوینی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ایرادات این طرح که شورای نگهبان به آن وارد دانسته بود، رفع شد و به تصویب هم اعضای کمیسیون اجتماعی و هم سایر نمایندگان مجلس در صحن رسید، قانون آن به زودی ابلاغ می‌شود و این موضوع قطعا باعث خرسندی جمعیت کثیری از افراد جامعه که در بدنه دولت فعالیت دارند، خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بی‌تردید کارکنان دولت که در سازمان‌های مختلف زحمت می‌کشند و در نوک پیکان هر سازمانی بوده و با مردم سروکار دارند، با این مصوبه انگیزه بیشتر و احساس امنیت شغلی پیدا می‌کنند و این امر باعث بهبود روند ارائه خدمات به مردم خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امیدوارم این مصوبه هر چه سریعتر توسط دولت اجرایی شود تا با ایجاد امنیت شغلی و شرایط رفاهی بهتر، نگرانی نیروهای شرکتی و قراردادی رفع شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    عیدی با این مبلغ ناچیزی که به حقوقبگیران می‌دهد دولت جوابگوی یک نفر بیشتر نیست تورم کمرشکن است من بازنشسته جانباز لشگری با شرمندگی برای مسولین با ۱۳میلیون حقوق مگر قادر هستم د سال یکبار با همسرم به سفرهای داخلی ایران بروم برای چه زندگی می‌کنیم خدا میداند

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان