یک خبر از رتبه بندی معلمان| تغییر یک رتبه‌ ای ۶۵ درصد معلمان بعد از اعتراض / تکلیف معلمان فاقد رتبه چه می‌شود؟ + لینک سامانه

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان گفت: رتبه‌ های جدید ۶۳ هزار معلم شاغل و ۵۶ هزار معلم بازنشسته صادر شد.

یک خبر از رتبه بندی معلمان| تغییر یک رتبه‌ ای ۶۵ درصد معلمان بعد از اعتراض / تکلیف معلمان فاقد رتبه چه می‌شود؟ + لینک سامانه
صفحه اقتصاد -

احکام جدید معلمانی که به نتیجه رتبه‌بندی خودمعترض و اعتراض آنها وارد بود و ارتقاء رتبه داشتند در حال صدور است.

معلمان برای اطلاع از نتیجه رتبه‌بندی خود با مراجعه به سامانه www.my.medu.ir در قسمت حکم شاغلین می‌توانند احکام اصلاحیه رتبه صادر شده را ملاحظه کنند.

تأییدیه برخی رتبه‌های ۴ از طریق امور اداری شهرستان‌ها دریافت و احکام مربوطه صادر یا در حال صدور است و در طی روزهای آینده نیز تأییدیه رتبه‌های ۵ ارسال خواهد شد.

در همین ارتباط عادل خالقی؛ رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره صدور احکام رتبه‌بندی معلمان بعد از ثبت اعتراضات به تسنیم گفت: صدور احکام جدید رتبه‌بندی معلمان آغاز شده است و برای مواردی که تا به امروز در هیئت ممیزه مرکزی بررسی شد، احکام صادر شد.

وی افزود: در این مرحله، رتبه‌های جدید ۶۳ هزار معلم شاغل و ۵۶ هزار معلم بازنشسته را تأیید کردیم و صدور احکام آنها توسط مناطق آموزش و پرورش انجام خواهد شد، همچنین تا نیمه‌های مهر به طور کامل فرآیند صدور رتبه‌های جدید به اتمام می‌رسد.

تکلیف معلمان فاقد رتبه چه می‌شود؟

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری درباره معلمان فاقد رتبه گفت: تعداد معلمان فاقد رتبه بعد از بررسی اعتراضات کاهش داشته و هم اکنون تعداد آنها اندک است. برخی که همچنان رتبه‌ای ندارند به دلیل مشکل در مدارک آنهاست و وضعیت معلمانی که در بارگذاری مدارک دچار مشکل شدند را مجدد بررسی خواهیم کرد؛ به عنوان مثال، برخی معلمان با مدرک دکترا و ۲۸ سال سابقه کار، رتبه یک کسب کرده‌اند که این قبیل از افراد به صورت حضوری برای بررسی دعوت می‌‌شوند.

به گفته خالقی، به طور میانگین ۶۵ درصد معلمان در مرحله بررسی اعتراضات یک رتبه ارتقا داشتند همچنین بازنگری آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان از مهر آغاز می‌شود و دستخوش تغییرات خواهد شد./تسنیم

معلمان فاقد رتبه تعیین تکلیف شدند

رضا مراد صحرایی گفت: برای افرادی که رتبه ندارند تصمیماتی اتخاذ کردیم و براین اساس آنها به رتبه یک، دو، سه، چهار و پنج رتبه‌بندی می‌شوند و احکام افراد از این هفته اجرایی می‌شود و فرآیند اعمال رتبه‌ها شروع شده است.

رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش در یک برنامه تلویزیونی درباره رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: در ابتدا اعلام شد رتبه‌بندی برای تمام معلمان ذیحق اجرا می‌شود و ۳۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای اجرای اولیه آن تخصیص یافت، وقتی قانون رتبه‌بندی را اجرا کردیم در انتهای سال گذشته با چالش مواجه شدیم.

وی افزود: رئیس جمهوری دستور داد ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به‌ بودجه رتبه‌بندی اضافه شود و این قانون با ۴۳ هزار میلیارد تومان اجرا شد. همچنین اعتراضات معلمان به رتبه‌بندی بررسی شد و این هفته مرحله دوم اجرای رتبه‌بندی برای اعمال اعتراض معلمانی که اعتراض آنها وارد بود، اجرا می‌شود.

صحرایی درباره معلمان فاقد رتبه گفت: اگر فردی با ۲۰ سال سابقه معلمی رتبه ندارد ممکن است به این دلیل باشد که فرد فرآیند رتبه‌بندی را کامل نکرده یا اینکه تقاضای رتبه‌بندی نکرده است، برای افرادی که رتبه ندارند تصمیماتی اتخاذ کردیم و براین اساس آنها به رتبه یک، دو، سه، چهار و پنج رتبه‌بندی می‌شوند و احکام افراد از این هفته اجرایی می‌شود و فرآیند اعمال رتبه‌ها شروع شده است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه درباره تاکیدش بر عدم اعطای مجوز به مدارس غیردولتی در دوره ابتدایی گفت: در توسعه مدارس غیردولتی انقباضی عمل می‌کنم و البته سطح کیفی این مدارس را باید ارتقا داد؛ هم‌اکنون بسیاری از مدارس غیردولتی فضای آپارتمان یا خانه را تبدیل به مدرسه کرده‌اند. تا می‌توانیم نباید به مدرسه غیردولتی در دوره ابتدایی مجوز دهیم چراکه نمی‌توانیم دانش‌آموزان دبستانی را به دست افراد دیگری غیر از خودمان بسپاریم و براین اساس به دبستان‌های غیردولتی سختگیرانه‌تر مجوز خواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    این مراد صحرایی فقط حرافی میکنه عمل بخورد بابا از رتبه بندی بگذر چیزی عاید معلمان نشد برو به فکر دور زدن سقف افزایش مانند دیگر وزارتخانه ها باش از سه فیش حقوقی به اسامی مختلف عرض خانواده کارمندان تا صدور انواع کارتهای ماهیانه بلاعوض ۳۰میلیون تومان بنامهای متفاوت مانند همت ننوشتم تازه هنوز نتوانستید معوقات سالها مطالبات معلمان وفوق العاده ویژه ۵۰درصد ی اجرایی کنی

  • ناشناس

    واقعا چقد دروغ جا دارد در مورد رتبه بندی والله دیگه حال معلم خراب میشه با گفتن این همه رتبه بندی دروغ!!

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان