بالاخره رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلمان و صدور احکام رتبه بندی این قشر امروز ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ به کجا رسید؟

براساس گفته ی وزیر آموزش و پرورش، آخرین وضعیت اعتراضات رتبه‌ بندی معلمان بررسی‌شده است.

بالاخره رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلمان و صدور احکام رتبه بندی این قشر امروز 28 مرداد 1402 به کجا رسید؟
صفحه اقتصاد -

آخرین اخبار و جزئیات در خصوص رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان و صدور احکام رتبه‌بندی آنهااعلام شد.

رضامراد صحرایی در کارگروه‌های سی‌وهفتمین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور اظهار کرد: باید دو سال بعد از اتمام رتبه‌بندی، آیین‌نامه این موضوع بازبینی شود و به تصویب هیات وزیران برسد. پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و شورای عالی آموزش و پرورش باید آیین‌نامه رتبه بندی را بنویسند و همه باید به آن‌ها کمک کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتراضات رتبه‌بندی بررسی‌شده و فرایند صدور احکام رتبه‌بندی افرادی که اعتراضشان وارد بوده، به‌زودی و به تدریج ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدارس تحولی خاص مدارس دولتی است، تصریح کرد: غیر از مدارس دولتی بقیه مدارس هم باید در مسیر تحول قرار بگیرند. مدارس تحول که شناسایی شدند باید به صورت شبکه در سراسر کشوربرای یک هدف و آن هم «یادگیری از یکدیگر» به هم وصل شوند.

وی بر معرفی فعالیت‌های سرآمد، کارها و معلمان نمونه تاکید کرد و گفت: باید سامانه‌ای باشد که این‌ فعالیت ها و افراد معرفی شوند و بقیه هم به آن مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • فاطمی

    اقای وزیر .تورم بالا مبلغ رتبه بندی را بلعیدو تمام شد .پول رتبه بندی 2سال پیش ارزش داشت .الان در تهران با پول رتبه مثل 2 یک جفت کفش بهت می دهند.

  • معلم فرسوده

    ای دروغگو چرا خزعبلات میگوئی ؟ تو اگر اراجیف نگویی نمیشه ‌. همه ی شما لاف زن دروغگو و دلقک هستید و آموزش پرورش ره به نا کجاآباد میسپارد. شما هنوز شعارهایی که قبل از احراز وزارت دادید را عملی نکرده اید مثلا گفته بودید مطالبات آموزگاران طرح تثبیت یادگیری تابستان ۱۴۰۱ را پرداخت میکنید ولی تا به امروز که ۲۸ مرداد۱۴۰۲ است هنوز ریالی از طرح تثبیت یادگیری تابستان ۱۴۰۱ را پرداخت نکرده اید.

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان