خبر خوش وزیر آموزش و پرورش درباره احکام رتبه‌بندی معلمانی که اعتراضشان وارد بود | فرهنگیان بخوانند

در این خبر به توضیحاتی درباره خبر خوش وزیر آموزش و پرورش درباره احکام رتبه‌بندی معلمانی که اعتراضشان وارد بو، پرداخته شده است.

خبر خوش وزیر آموزش و پرورش درباره احکام رتبه‌بندی معلمانی که اعتراضشان وارد بود | فرهنگیان بخوانند
صفحه اقتصاد -

وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتراضات رتبه‌بندی بررسی‌شده و فرایند صدور احکام رتبه‌بندی افرادی که اعتراضشان وارد بوده، به‌زودی و به تدریج ابلاغ خواهد شد.

به نقل وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در کارگروه‌های سی‌وهفتمین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور اظهار کرد: باید دو سال بعد از اتمام رتبه‌بندی، آیین‌نامه این موضوع بازبینی شود و به تصویب هیات وزیران برسد. پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و شورای عالی آموزش و پرورش باید آیین‌نامه رتبه بندی را بنویسند و همه باید به آن‌ها کمک کنند.

وی با بیان اینکه مدارس تحولی خاص مدارس دولتی است، تصریح کرد: غیر از مدارس دولتی بقیه مدارس هم باید در مسیر تحول قرار بگیرند. مدارس تحول که شناسایی شدند باید به صورت شبکه در سراسر کشوربرای یک هدف و آن هم «یادگیری از یکدیگر» به هم وصل شوند.

وی بر معرفی فعالیت‌های سرآمد، کارها و معلمان نمونه تاکید کرد و گفت: باید سامانه‌ای باشد که این‌ فعالیت ها و افراد معرفی شوند و بقیه هم به آن مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    چه خبر خوشی !!!!!!!

  • علی

    آقای صحرایی مجبورید حرفی بزنید بعدا آنرا تکذیب کنید

  • ناشناس

    با این دولت انقلابی سه روزه یکبار خودشان اجناس واقلامومیبرن بالاتر ویک قیمتدجدیدتر اعلام می کنند یعنی تمام دستها رابرای گران فروشی باز می گذارند کاریکاتور در تمام دنیا حتی افغانستان بدون دولت فراگیر وسوریه بدون کشور وعراق ویمن چند جبه خای اتفاق نمی افته اگر هم اتفاقی بیفته ۳۰ سال یکبار قیمت یک کالا آنهم شاید دو درصد افزایش پیدا کنه آنهم حقوق ودستمزد دوبرابر تورم یکسال قبل آن افزایش میدهند تا کارمندان دولت ومردم عادی قدرت خریدشان رفته باشه بالا وامادگی داشته باشه در کشور ایران می خواب یک ساعت بعد که بیدار میش اجناس ۴ برابر شده دولتمردان هم نه کک میخوردشون نه پشه وبه مردم هم میگن تورم ۵درصد وحقوق کارمندان دولت هم ۱۹۰درصد پایین تر از تورم است یعنی مرگ تدریجی کارمندان دولت بخصوص فرهنگيان .بهداشت.وگرنه بقیه راههای،درآمد زایی زیادی دارند بجز حقوق الا معلمان وبهداشت لیتر هم درهمین دوسه سال اخیر اتفاق افتاده خوب چه انتظاری از کارمندان دارند رشوه نگیرند .با عدالت باشند.با ارباب رجوع بازکردم برخورد کنند.سرساعت بیایند وبروند .خوب با شکم گرسنه وسفره خالی با آرزوی خرید یک کیلو گوشت قرمز با کدام دل گرمی ورودیه یک فوتبالیست حق داره ماشین لوکس ۲میلیاردی بیاره بده ۱۰۰ میلیارد ولی کارمندان بخصوص معلمان یک وام ۲۰۰ میلیونی ۴ درصد ۷ساله حقشان نیست حتی معلمان بالای ۲۵ سال سابقه که در بیشتر کشورهای دنیا به معلمان بالای ۲۵ سال سابقه بهترین خودرو لوکس رایگان می‌دهند ما رایگان نخواستیم حداقل تسهیلات ۲۰۰ میلیونی ۴درصد که حقمان مانند خیلی از نهادها که هرچندسال یکبار هرکدام به بهانه مسکن .ت.سفر.و..میگیرند

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان